Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger....

Lees verder op Marketingfacts »

39 Facebook shares 39 14 Twitter shares 14 53
Marketingfacts

Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je als bedrijf volgers, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je menselijk zijn. Daarom: iedere...

Lees verder op Marketingfacts »

38 Facebook shares 38 13 Twitter shares 13 51
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrien...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 22 Twitter shares 22 29
Marketingfacts

Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je als bedrijf volgers, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je menselijk zijn. Daarom: iedere...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 17 Twitter shares 17 28
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens schrijft op Marketingfacts iedere twee weken een persoonlijke brief aan een bedrijf of instantie, want vrienden hebben is belangrijk. Ook voor bedrijven. Juist voor bedrijven. Zijn drijfveer om vriendschap centraal te stell...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 17 Twitter shares 17 28
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger....

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 12 Twitter shares 12 27
Marketingfacts

Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je als bedrijf volgers, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je menselijk zijn. Daarom: iedere...

Lees verder op Marketingfacts »

13 Facebook shares 13 9 Twitter shares 9 22
Marketingfacts

Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je bedrijf volgers, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden, moet je mens...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 18 Twitter shares 18 21
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinnige...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 9 Twitter shares 9 19
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinnige...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 11 Twitter shares 11 16
Marketingfacts