Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger....

Lees verder op Marketingfacts »

39 Facebook shares 39 14 Twitter shares 14 53
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrien...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 22 Twitter shares 22 29
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger....

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 12 Twitter shares 12 27
Marketingfacts

Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je bedrijf volgers, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden, moet je mens...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 18 Twitter shares 18 21
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinnige...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 9 Twitter shares 9 19
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinnige...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 11 Twitter shares 11 16
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinnige...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 12 Twitter shares 12 16
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinnige...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 10 Twitter shares 10 14
Marketingfacts

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je volgers als bedrijf, dan moeten je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger....

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 9 Twitter shares 9 13
Marketingfacts