Meermalen onderzocht en bewezen: het verhogen van het reclameaandeel in tijden van recessie heeft meer impact op winstgevendheid dan gedurende een economische expansie. Over de afgelopen weken zijn er genoeg blogs en artikelen gewijd aan de kansen di...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Marketingfacts

Met de introductie van 'custom intent' als methode voor doelgroep-targeting binnen Google DoubleClick is display weer een stuk interessanter geworden. Naast de mogelijkheid om te targeten op basis van Google-affiniteitsgroepen en andere doelgroe...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

De hoeveelheid data is nog nooit zo groot geweest. Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame en display-advertising te combineren met data, ben je in staat dedoelgroep veel gerichter te bereiken met een persoonlijke boodschap, ook binne...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Dynamische remarketing heeft de afgelopen jaren veel aandacht gekregen als performance booster binnen het programmatic display landschap. Waar voorheen website bezoekers door middel van statische tekst- of displayadvertenties benaderd werden, heeft dynami...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Traffic Builders

Met de introductie van Custom Intent als doelgroep targeting methode binnen Google DoubleClick is display weer een stuk interessanter geworden. Naast de mogelijkheid om te targeten op basis van Google affiniteitsgroepen en andere doelgroepen kan je nu ook...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 8 minuten In dit blog introduceer ik het Data Driven Branding Model. Nu de digital advertising revolutie is doorgebroken wordt de focus verlegd van offline versus online, naar de juiste inzet van de digitale marketingmix. Bron: (IAB...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 8 minuten Corona. Nog geen 3 maanden geleden deed dit ons denken aan frisse drankjes, zomermaanden en lange dagen op zonovergoten stranden. Zo abrupt als deze gedachten bij ons allen is veranderd, zo abrupt kwam de impact op onze eco...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Traffic Builders
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/