Met de introductie van 'custom intent' als methode voor doelgroep-targeting binnen Google DoubleClick is display weer een stuk interessanter geworden. Naast de mogelijkheid om te targeten op basis van Google-affiniteitsgroepen en andere doelgroe...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 18 Twitter shares 18 30
Marketingfacts

Het is weer zover. In het online advertising spend onderzoek publiceerde IAB Nederland en Deloitte ook dit jaar hun bevindingen van de online advertentie uitgaven in 2016. Natuurlijk heeft Traffic Builders weer meegewerkt om het resultaat zo representatie...

Lees verder op Traffic Builders »

1 Facebook shares 1 4 Twitter shares 4 5
Traffic Builders

Dynamische remarketing heeft de afgelopen jaren veel aandacht gekregen als performance booster binnen het programmatic display landschap. Waar voorheen website bezoekers door middel van statische tekst- of displayadvertenties benaderd werden, heeft dynami...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Traffic Builders

Met de introductie van Custom Intent als doelgroep targeting methode binnen Google DoubleClick is display weer een stuk interessanter geworden. Naast de mogelijkheid om te targeten op basis van Google affiniteitsgroepen en andere doelgroepen kan je nu ook...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Traffic Builders