De marketingindustrie staat bol van verandering. Kijk alleen al eens naar wat er allemaal het afgelopen jaar is gebeurd. De AVG werd ingevoerd, AI werd mainstream en mobiel werd in 2018 hét middel om consumenten real-time te bereiken. Kortom: mark...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Bloovi

Het schooljaar is nog maar net begonnen, en toch kijken we vandaag al vooruit naar de komende kerstperiode. Het is voor winkeliers en marketeers, zowel on- als offline, zonder twijfel de belangrijkste periode van het jaar. Black Friday en Cyber Mon...

Lees verder op Bloovi »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Bloovi

Gezinnen trekken erop uit om kerstinkopen te doen, maar één op de twee Belgen wendt zich ook tot het internet voor hun kerstaankopen. Marketeers weten dat een goede voorbereiding alles is, dus zijn ze er al maanden mee bezig. Maar hoe houd je dat...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Bloovi

We kennen allemaal de 80/20 regel: 80% van je omzet komt van 20% van je klanten. De uitdaging om je vaste klantenbestand te behouden, vergt echter alsmaar meer inspanningen. Selligent biedt alle technische ondersteuning, maar de strategie en aanpak...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/