Het is voor een (online) bedrijf belangrijk om hun merk(en) juridisch te beschermen. Een merk is immers een belangrijk onderscheidend element tegenover de (online) concurrentie. Een merk draagt de identiteit uit en is tevens een fundering voor de eventuel...

Lees verder op Marketingmed »

2 Facebook shares 2 14 Twitter shares 14 19
Marketingmed

Wat is de beste plaats om een lijk te verbergen? Pagina twee van Google! Want daar komt toch niemand. Dus hoe zorg je ervoor dat je content hoog rankt in Google op competitieve zoekwoorden? Door het maken van een topic cluster. In de B2C-sector, maar voor...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Elk bedrijf kan online te maken krijgen met een een slechte reputatie. Wat kan helpen, is het inzetten van ‘omgekeerde SEO’ in online reputatiemanagement. Iedereen krijgt weleens te maken met kritiek en kan een slechte reputatie krijgen. Het v...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Eén van de langst durende debatten in marketing- en saleskringen: wat is beter, short copy of long copy? De short-fans prediken short copy omdat mensen tegenwoordig weinig lezen en er dus geen reden is om long-form copy te schrijven. De aanhangers van lo...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Als het gaat om PPC-advertenties, investeren de meeste marketeers en merken alleen in Google Ads. Google domineert immers PPC-advertenties met een wereldwijd marktaandeel van 87 procent dus waarom zou iemand op Bing adverteren?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/