Het is voor een (online) bedrijf belangrijk om hun merk(en) juridisch te beschermen. Een merk is immers een belangrijk onderscheidend element tegenover de (online) concurrentie. Een merk draagt de identiteit uit en is tevens een fundering voor de eventuel...

Lees verder op Marketingmed »

2 Facebook shares 2 14 Twitter shares 14 19
Marketingmed

Wat is de beste plaats om een lijk te verbergen? Pagina twee van Google! Want daar komt toch niemand. Dus hoe zorg je ervoor dat je content hoog rankt in Google op competitieve zoekwoorden? Door het maken van een topic cluster. In de B2C-sector, maar voor...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Elk bedrijf kan online te maken krijgen met een een slechte reputatie. Wat kan helpen, is het inzetten van ‘omgekeerde SEO’ in online reputatiemanagement. Iedereen krijgt weleens te maken met kritiek en kan een slechte reputatie krijgen. Het v...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Eén van de langst durende debatten in marketing- en saleskringen: wat is beter, short copy of long copy? De short-fans prediken short copy omdat mensen tegenwoordig weinig lezen en er dus geen reden is om long-form copy te schrijven. De aanhangers van lo...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Maar liefst 97% van de consumenten gebruikt het internet bij het zoeken naar een lokaal bedrijf. U dient eenvoudig vindbaar te zijn voor lokale consumenten. Enkele technieken en tips die uw regionale zichtbaarheid in de zoekmachines vergroot.    Hel...

Lees verder op Marketingmed »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingmed
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/