2018 is weer begonnen, om het jaar goed van start te gaan is het natuurlijk belangrijk om te weten wat er gaande is qua marketing en communicatie in deze sector. Hier zie je de belangrijke trends voor dit jaar. Voor veel bouwbedrijven was marketing voor [...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 4 Twitter shares 4 6
BouwKennisBlog

Social media is niet meer uit ons leven weg te denken. Bijna alle Nederlanders (maar liefst 96%) zijn actief op één van de social media platformen zoals Facebook of Instagram. Tegenwoordig wordt social media steeds vaker door 65-plussers gebruikt. Het k...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 3 Twitter shares 3 4
BouwKennisBlog

In mijn laatste blog vertelde ik over de toekomst van de bouwsector. In deze blog werden de productiviteit, trends en de beweging van de markt besproken. De markt van vraag en aanbod trekt enorm aan in de bouwsector. Maar hoe worden deze marktkansen het b...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
BouwKennisBlog

De huidige markt van vraag en aanbod trekt enorm aan. In de bouwsector is dit niet anders. Na het herstel van de crisis groeide de omzet in de bouwsector in 2016 en 2017 sterk. Deze trend zet in 2018 voort, maar het tempo van de […] Het bericht De t...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
BouwKennisBlog