Een tijd geleden kondigde Unilever aan dat het niet meer zou adverteren via Facebook en Google, zolang deze digitale reuzen hun “moeras” niet zouden opkuisen. Opinie: 'Digitaal is geen kwestie van technologie. Het is een kwestie van vertrouwen'...

Lees verder op Bloovi »

33 Facebook shares 33 22 Twitter shares 22 55
Bloovi

Ieder organisme kent een einde. Dan is het niet meer dan normaal dat ook elke organisatie ooit ophoudt te bestaan. Er is altijd wel een goede reden waarom er een einde komt aan de levenscyclus van een organisatie. Het ene bedrijf wordt overgenomen...

Lees verder op Bloovi »

7 Facebook shares 7 22 Twitter shares 22 29
Bloovi

Het laatste jaar regende het #metoo-berichten. Alsof de wereld wakker is geworden en nu pas een probleem heeft ontdekt. Het verschil met vroeger is dat mensen tegenwoordig minder geneigd zijn ongepast seksueel gedrag te verzwijgen en dat er sneller...

Lees verder op Bloovi »

18 Facebook shares 18 11 Twitter shares 11 29
Bloovi

We zijn wel heel erg bang voor de toekomst. We zien banenverlies. We zien artificiële intelligentie ons de beslissingen uit handen nemen. Mensen moeten niets meer kunnen en gewoon plaats nemen in een zelfrijdende auto. We zullen pakjes ontvangen v...

Lees verder op Bloovi »

11 Facebook shares 11 17 Twitter shares 17 28
Bloovi