“Als je vakken vult in de supermarkt, dan word je toch ook niet betaald met een tas boodschappen?” ArielleDannique, influencer met 240K+ volgers, schetst een prachtig beeld van de industrie waarin zij groot geworden is. In de markt verschuiven de budg...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 33 Twitter shares 33 33
Frankwatching

Column – Bots, nepaccounts, profielen met één foto of reacties met enkel een emoji: geautomatiseerde fake followers zijn op social media regelmatig het gesprek van de dag. Platforms als Instagram en Facebook pakken het verschijnsel hard aan, maar...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

Influencer marketing is al jaren een groeimarkt, en heeft ook in 2018 weer menig record gebroken. In dit artikel bespreek ik de belangrijkste trends, hoogtepunten en fuck-ups rondom influencer marketing van dit jaar. De aarde warmt verder op, Nederlandse...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Frankwatching

Het is voor marketeers nu al het moment om de jaarplanning op te maken, en om te bedenken wat er in 2019 veranderd kan worden aan de strategie. Zo kunnen zij volgend jaar nóg meer succesverhalen creëren. De hamvraag is dus ook: hoe kun jij als marketeer...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Influencers zie je op je tijdlijn, filmsterren zie je op het witte doek. Influencers hebben duizenden volgers op social media, filmsterren zijn nationaal of zelfs wereldwijd beroemd. Influencers komen goed rond van hun posts, filmsterren zijn stinkend rij...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

Het is een trend die dit jaar vaker voorbij gaat komen: adverteren met content van influencers. Het daadwerkelijke bereik van influencers ligt de laatste tijd onder de loep. En het vergroten van dit bereik wordt dus steeds interessanter. Merken en mediabu...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

49 procent van de consumenten vertrouwt op de aanbevelingen van influencers. Dat maakt influencer content een van de krachtigste marketingmiddelen die er zijn. David Dekker bekeek honderden succesvolle influencer-posts. En wat bleek? Ze voldeden allemaal...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Dat influencer marketing effectief is, is al eventjes geen vraagstuk meer. Wereldwijd zijn merken en bureaus bezig met het strategisch inzetten van social media influencers, om zodoende hun doelen te realiseren. Deze doelen zijn zeker niet overal hetzelfd...

Lees verder op Internet Marketing Universiteit »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Internet Marketing Universiteit
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/