Kerst en konijnen. Het blijft nu eenmaal een combinatie die bepaalde associaties oproept. In deze nieuwe commercial komt bol.com met een nieuwe associatie op de proppen. Lees meer over: ReclameReview: bol.com (Flappie)....
Lees verder op Marketingfacts »

339

0
499 Wo 10 december 2014 - 14:02David BrinksMarketingfactsNa energiemaatschappijen die zeggen dat we minder energie moeten gebruiken, is het nu de beurt aan een bierbrouwer die zegt dat je minder bier moet drinken....
Lees verder op Marketingfacts »

55

0
308 Wo 23 december 2015 - 12:12David BrinksMarketingfactsEr is weer een nieuwe Even Apeldoorn Bellen gelanceerd. Ditmaal met in de hoofdrol een jonge rapper die zijn hypermoderne auto iets te goed demonstreert....
Lees verder op Marketingfacts »

137

0
304 Wo 11 mei 2016 - 11:11David BrinksMarketingfactsIn de nieuwe commercial van HARIBO (ik schreeuw niet, dat moet met hoofdletters) zien we dat het snoepmerk het kind in volwassenen naar boven haalt. Vrij letterlijk....
Lees verder op Marketingfacts »

53

0
282 Wo 19 oktober 2016 - 13:01David BrinksMarketingfactsXS4ALL lanceert een nieuwe campagne genaamd 'Wonders of the Web', met hierin bijzondere verhalen die de mooie kant van het internet laten zien....
Lees verder op Marketingfacts »

29

25
275 Wo 06 september 2017 - 13:01David BrinksMarketingfactsJe hebt vast wel de afscheidscommercial gezien die T-Mobile voor Ali B maakte als dank voor de vijf jaar durende samenwerking. Hier is het vervolg: de nieuwe campagne van T-Mobile....
Lees verder op Marketingfacts »

38

0
238 Wo 08 juni 2016 - 11:11David BrinksMarketingfactsHoe maak je een grappige commercial die laat zien dat je de niet al te serieuze vragen van je klanten stiekem toch wel serieus neemt? Coolblue laat zien hoe je dat aanpakt met deze nieuwe commercial....
Lees verder op Marketingfacts »

33

0
237 Wo 17 februari 2016 - 12:12David BrinksMarketingfactsDe nieuwe campagne van SIRE gaat over jongens die jongens mogen zijn. Hij is nog gloednieuw, maar hij zorgt nu al voor flinke discussies....
Lees verder op Marketingfacts »

40

21
221 Wo 26 juli 2017 - 13:01David BrinksMarketingfactsKLM heeft op 15 plaatsen in heel Nederland geslaagde scholieren verrast met gratis vliegtickets. Van de 210.000 scholieren die eindexamen hebben gedaan, hadden maar liefst 45.000 zich aangemeld voor KLM’s Geslaagde Actie. De 15 eindexamenkandidaten wonn...
Lees verder op Marketingfacts »

56

29
219 Wo 21 juni 2017 - 12:12David BrinksMarketingfactsEen commercial voor KNGF Geleidehonden vraagt de kijker meestal om een donatie. In dit geval niet. Deze nieuwe campagne heeft vooral te maken met bewustwording. Er is namelijk meer expertise binnen KNGF Geleidehonden dan alleen het opleiden van honden die...
Lees verder op Marketingfacts »

210

0
214 Wo 08 januari 2014 - 12:12David BrinksMarketingfacts