Kerst en konijnen. Het blijft nu eenmaal een combinatie die bepaalde associaties oproept. In deze nieuwe commercial komt bol.com met een nieuwe associatie op de proppen. Lees meer over: ReclameReview: bol.com (Flappie)....

Lees verder op Marketingfacts »

339 Facebook shares 339 0 Twitter shares 0 499
Marketingfacts

Na energiemaatschappijen die zeggen dat we minder energie moeten gebruiken, is het nu de beurt aan een bierbrouwer die zegt dat je minder bier moet drinken....

Lees verder op Marketingfacts »

55 Facebook shares 55 0 Twitter shares 0 308
Marketingfacts

Er is weer een nieuwe Even Apeldoorn Bellen gelanceerd. Ditmaal met in de hoofdrol een jonge rapper die zijn hypermoderne auto iets te goed demonstreert....

Lees verder op Marketingfacts »

137 Facebook shares 137 0 Twitter shares 0 304
Marketingfacts

In de nieuwe commercial van HARIBO (ik schreeuw niet, dat moet met hoofdletters) zien we dat het snoepmerk het kind in volwassenen naar boven haalt. Vrij letterlijk....

Lees verder op Marketingfacts »

53 Facebook shares 53 0 Twitter shares 0 282
Marketingfacts

XS4ALL lanceert een nieuwe campagne genaamd 'Wonders of the Web', met hierin bijzondere verhalen die de mooie kant van het internet laten zien....

Lees verder op Marketingfacts »

29 Facebook shares 29 25 Twitter shares 25 275
Marketingfacts

Je hebt vast wel de afscheidscommercial gezien die T-Mobile voor Ali B maakte als dank voor de vijf jaar durende samenwerking. Hier is het vervolg: de nieuwe campagne van T-Mobile....

Lees verder op Marketingfacts »

38 Facebook shares 38 0 Twitter shares 0 238
Marketingfacts

Hoe maak je een grappige commercial die laat zien dat je de niet al te serieuze vragen van je klanten stiekem toch wel serieus neemt? Coolblue laat zien hoe je dat aanpakt met deze nieuwe commercial....

Lees verder op Marketingfacts »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 237
Marketingfacts

De nieuwe campagne van SIRE gaat over jongens die jongens mogen zijn. Hij is nog gloednieuw, maar hij zorgt nu al voor flinke discussies....

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 21 Twitter shares 21 221
Marketingfacts

KLM heeft op 15 plaatsen in heel Nederland geslaagde scholieren verrast met gratis vliegtickets. Van de 210.000 scholieren die eindexamen hebben gedaan, hadden maar liefst 45.000 zich aangemeld voor KLM’s Geslaagde Actie. De 15 eindexamenkandidaten wonn...

Lees verder op Marketingfacts »

56 Facebook shares 56 29 Twitter shares 29 219
Marketingfacts

Een commercial voor KNGF Geleidehonden vraagt de kijker meestal om een donatie. In dit geval niet. Deze nieuwe campagne heeft vooral te maken met bewustwording. Er is namelijk meer expertise binnen KNGF Geleidehonden dan alleen het opleiden van honden die...

Lees verder op Marketingfacts »

210 Facebook shares 210 0 Twitter shares 0 214
Marketingfacts