Machine learning gaat een steeds grotere rol spelen binnen Google AdWords. In dit artikel licht ik de mogelijkheden van machine learning toe aan de hand van twee smart bidding-biedstrategieën (geautomatiseerde biedstrategieën) binnen Google AdWords, nam...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 32 Twitter shares 32 45
Frankwatching

Een attributiemodel bepaalt hoe waarde voor conversies wordt toegewezen aan verschillende contactmomenten in conversiepaden. Standaard staat het attributiemodel binnen Google Ads (voorheen Google AdWords) op last click. De waarde voor een conversie wordt...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 24 Twitter shares 24 41
Frankwatching

Google AdWords krijgt een aantal nieuwe features, zoals bodaanpassingen voor telefoongesprekken en de verdubbeling van het aantal sitelinks op mobiele devices. Met deze nieuwe ontwikkelingen ben jij als marketeer in staat je advertenties nóg relevanter t...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 38 Twitter shares 38 38
Frankwatching