Klanten geven graag online hun mening, zeker wanneer ze een negatieve ervaring hebben gehad met jouw organisatie. Dit kan het behandelen van een review soms knap lastig maken. In dit artikel leg ik je uit hoe je omgaat met online reviews. Als eigenaar van...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
KGOM

Uit onderzoek is gebleken dat 90% van de aankopen in de winkel begint met een online zoekopdracht. Wat betekent dit voor jouw showroom? Dat men eerst online op onderzoek gaat voordat ze naar de showroom gaan. En via welke website zoekt men over het algeme...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
KGOM

Op het moment dat ik dit schrijf is het maandag 27 juli. Buiten regent het en de binnentemperatuur van ons kantoor is helaas hoger dan de buitentemperatuur. Ondanks dat het er niet op lijkt is het toch zomer en dat betekent: komkommertijd. Is het wat rust...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
KGOM

Eén van de taken die komt kijken bij het runnen van een showroom is om de winkel te promoten. Maar hoe doe je dat? Wij leggen het uit! Jouw prachtige showroom staat vol met producten die je graag wil verkopen. Maar helaas vergt het meer dan enkel het heb...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
KGOM

Visuele beleving is een belangrijk onderdeel voor een showroom. Ditzelfde principe kun je ook vertalen naar online. Pinterest is daar een geschikt platform voor! Na het lezen van dit artikel weet je hoe belangrijk Pinterest kan zijn en hoe je dit medium i...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Jouw klant zoekt online naar de beste oplossing voor zijn situatie. Met een zoekwoordonderzoek kan je achterhalen hoe men zoekt en hoe jij hierop kunt inspelen. In dit artikel leg ik je de basis uit van een zoekwoordonderzoek en vertel ik hoe je dit imple...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Met slimme tools kan je makkelijker en slimmer jouw marketingactiviteiten uitvoeren. Maar welke zijn nou handig voor jouw showroom? Op het internet zijn er talloze tools te vinden die je helpen met jouw online marketing. Het zijn er soms zoveel, dat je do...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Het hebben van een (lokaal) bedrijfsprofiel is van essentieel belang voor een showroom. Maar hoe zet je dit optimaal in om de klantervaring te maximaliseren? Bijna alle klanten die jouw showroom bezoeken zijn hun zoektocht online begonnen. Het is aan jou...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Jouw showroomwebsite is een belangrijk uithangbord van de winkel. Op de website informeer, inspireer en converteer je klanten. Aan de hand van deze checklist van Google kun je jouw showroomwebsite optimaliseren voor de beste klantervaring. Google noemt ee...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Wil je rechtstreeks jouw lokale klanten aanspreken en de klantervaring verbeteren? Plaats dan regelmatig posts via Google Mijn Bedrijf. Hoe maak je een optimale post voor je showroom? Dat lees je hier! Na het lezen van dit artikel weet je hoe je een post...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
KGOM
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/