Klanten geven graag online hun mening, zeker wanneer ze een negatieve ervaring hebben gehad met jouw organisatie. Dit kan het behandelen van een review soms knap lastig maken. In dit artikel leg ik je uit hoe je omgaat met online reviews. Als eigenaar van...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
KGOM

Op het moment dat ik dit schrijf is het maandag 27 juli. Buiten regent het en de binnentemperatuur van ons kantoor is helaas hoger dan de buitentemperatuur. Ondanks dat het er niet op lijkt is het toch zomer en dat betekent: komkommertijd. Is het wat rust...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
KGOM

Visuele beleving is een belangrijk onderdeel voor een showroom. Ditzelfde principe kun je ook vertalen naar online. Pinterest is daar een geschikt platform voor! Na het lezen van dit artikel weet je hoe belangrijk Pinterest kan zijn en hoe je dit medium i...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Eén van de taken die komt kijken bij het runnen van een showroom is om de winkel te promoten. Maar hoe doe je dat? Wij leggen het uit! Jouw prachtige showroom staat vol met producten die je graag wil verkopen. Maar helaas vergt het meer dan enkel het heb...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Uit onderzoek is gebleken dat 90% van de aankopen in de winkel begint met een online zoekopdracht. Wat betekent dit voor jouw showroom? Dat men eerst online op onderzoek gaat voordat ze naar de showroom gaan. En via welke website zoekt men over het algeme...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
KGOM

Wil je rechtstreeks jouw lokale klanten aanspreken en de klantervaring verbeteren? Plaats dan regelmatig posts via Google Mijn Bedrijf. Hoe maak je een optimale post voor je showroom? Dat lees je hier! Na het lezen van dit artikel weet je hoe je een post...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
KGOM

Heeft jouw showroom een website? Dan is het belangrijk dat je weet hoe een lokaal zoekresultaat door Google wordt gekozen en getoond. Want als jouw (lokale) organische rankings goed zijn zal dit een positief effect hebben op jouw showroom en klandizie....

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
KGOM

Jouw showroomwebsite is een belangrijk uithangbord van de winkel. Op de website informeer, inspireer en converteer je klanten. Aan de hand van deze checklist van Google kun je jouw showroomwebsite optimaliseren voor de beste klantervaring. Google noemt ee...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
KGOM

Voor showrooms zijn er allerlei manieren binnen het online marketing spectrum om te werken aan jouw merk. Het merendeel van jouw potentiële klanten gebruikt Google om lokale bedrijven te vinden. Sterker nog, 80% van de zoekopdrachten met een ‘lokale in...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
KGOM

Gezien de coronasituatie kunnen velen van ons helaas dit jaar niet op vakantie. Om aan te tonen wat het belang is van Google Mijn Bedrijf voor jouw showroom gaan we even op reis. Wellicht herken je het volgende beeld. We zijn in Italië. Aan het Gardameer...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
KGOM
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/