Het begin van iedere A/B test analyse is vrijwel hetzelfde. Je specificeert de bezoekers die hebben deelgenomen aan de test en de bezoekers die daarnaast ook het testdoel hebben behaald. (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

17 Facebook shares 17 5 Twitter shares 5 22
Webanalisten.nl

Waarom je afgeronde experimenten niet in de standaard Google rapporten analyseert Nu de gratis A/B testing tool Google Optimize voor iedereen beschikbaar is zal er hopelijk nog meer getest en (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

10 Facebook shares 10 4 Twitter shares 4 14
Webanalisten.nl

Ik hoop dat ieder experiment dat ik analyseer een positieve uitkomst heeft. Maar de harde realiteit is dat wij bij Online Dialogue een gemiddeld winnaars-percentage hebben van 30%. Dit betekent (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

8 Facebook shares 8 3 Twitter shares 3 11
Webanalisten.nl

De Google Analytics API plus de Google sheets add on is mijn favoriete tool voor Google Analytics. Het automatiseren van standaard rapporten en de mogelijkheid om segmenten uit te schrijven (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

5 Facebook shares 5 4 Twitter shares 4 9
Webanalisten.nl

Tijdens Conversion Hotel 2017 heb ik twee presentaties van CRO godfather Ronny Kohavi mogen bijwonen. Eén van de dingen die hij meerdere malen heeft benoemd is het controleren of er (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 7
Webanalisten.nl

Ondanks dat het enorm veel waardevolle informatie oplevert zien we dat bandbreedte calculaties nog veel te weinig worden toegepast in CRO. Als je een volwassen en bewijs gedreven CRO programma (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

4 Facebook shares 4 2 Twitter shares 2 6
Webanalisten.nl