Er zijn niet veel markten waar algoritmen en mensen niet met elkaar samenwerken. In de advertentiewereld gebruiken we al jaren algoritmen om de resultaten van personalisatie te verbeteren. Dus wanneer digitale intelligentie groeit en algoritmen steed...

Lees verder op Marketingfacts »

54 Facebook shares 54 29 Twitter shares 29 261
Marketingfacts

Programmatic heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Volgens ZenithOptimedia Programmatic Marketing Forecasts, zal programmatic in 2017 met maar liefst 31 procent groeien – sneller dan social media (25 procent) en online video...

Lees verder op Marketingfacts »

36 Facebook shares 36 44 Twitter shares 44 209
Marketingfacts

Hoe kun je laagdrempelig in contact komen met loyale klanten, nieuwe klanten binnenhalen of oude klantrelaties nieuw leven inblazen? Door slim in te spelen op evenementen, zoals de Olympische Winterspelen. Een evenementenkalender voor marketing- en salesa...

Lees verder op Frankwatching »

22 Facebook shares 22 51 Twitter shares 51 73
Frankwatching

Iedere online marketeer maakt een keer de afweging of retargeting voor zijn/haar website zin heeft. Je leest regelmatig over deze manier van adverteren en weet er wel iets van. Maar omdat we in een innovatieve branche werken waardoor de mogelijkheden snel...

Lees verder op Frankwatching »

20 Facebook shares 20 52 Twitter shares 52 72
Frankwatching

Volgens New Adlucent Research reageren de meeste consumenten op gepersonaliseerde advertenties. Hierbij geeft 71 procent van de respondenten aan de voorkeur te geven aan een advertentie die gericht is op hun interesses en koopgewoontes. Innovatieve segmen...

Lees verder op Frankwatching »

15 Facebook shares 15 35 Twitter shares 35 50
Frankwatching

Er zijn al veel tips & trucs die dagelijks verspreid worden over hoe je het best om kunt gaan met affiliatemarketing. Al eerder verscheen er een verhaal op Marketingfacts.nl over de actieve aanpak die succes kan afdwingen bij een affiliateprogramma....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 49
Marketingfacts

Nu de uitgaven via RTB (realtime bidding) toenemen, is er antwoord nodig op een hele belangrijke vraag: hoe moet ik mijn marketingbudget verdelen tussen verschillende verkeersbronnen? Zoomen we dan specifiek in op retargeting, dan zien we dat retargeters...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 24 Twitter shares 24 47
Frankwatching

Er zijn niet veel markten waar robots en mensen niet met elkaar samenwerken. We denken vaak dat we nog altijd een voorsprong hebben op robots. Hoewel ze slimmer en sneller worden, bestonden menselijke eigenschappen zoals creativiteit en empathie bij robot...

Lees verder op Frankwatching »

1 Facebook shares 1 26 Twitter shares 26 34
Frankwatching

Nu e-commerce wordt gedomineerd door nieuwe en opkomende technologieën, moeten marketeers een aantal belangrijke onderwerpen agenderen. Ze hoeven niet te verwachten dat de adoptie van e-commercetechnologieën afneemt. De digitale trends die we vorig jaa...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 20 Twitter shares 20 21
Emerce

Programmatic buying zet voet aan de grond op het gebied van het aankopen van digitale advertentieruimtes, en daar plukken internetbedrijven dankzij betrouwbare conversies de vruchten van. Cyril Westerhof, country manager Benelux bij RTB House, vertelt je...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Emerce