De coronacatastrofe zal ook in de communicatiesector leiden tot een nieuw normaal. Wie de contouren ervan ontrafelt, begrijpt dat dit ‘nieuwe normaal’ helemaal niet zo nieuw is. Althans niet voor mij....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Marketingfacts

Reclame is de gouden gans van marketing en communicatie. Maar in de coronacrisis is gebleken dat andere disciplines de aandacht van consumenten ook aardig kunnen vangen. Dus rijst de vraag: hoe zal ‘het bureau van de toekomst’ er na corona uitzien?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

De Nederlandse bureauwereld had het al heel veel langer benauwd, maar heeft zich nu toch naar de IC-afdeling van de overheid moeten haasten om zich aan de NOW-beademing te laten leggen. De roze olifant in de kamer is nu eindelijk zo groot dat de Nede...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Hoe gaan we de marketingcommunicatie-branche straks na corona vormgeven? Er zijn verschillende scenario’s denkbaar, waarvan er één mijn voorkeur heeft en één absoluut niet....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Lou Reed zong ooit: ‘There is no Michelangelo coming from Pittsburgh’. Hij citeerde zijn kunstbroeder Andy Warhol, die meende dat je pas beroemd kon worden als je in een wereldstad als New York leefde. Grote artiesten wonen niet in een dorp, ergens ac...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/