Screaming Frog is een handige tool die veel gebruikt wordt door marketeers voor on-page SEO, zoals het ontdekken van foutieve hyperlinks of ontbrekende meta-tags. Maar Screaming Frog biedt meer mogelijkheden. […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Enhanced e-commerce tracking voor je Woocommerce webshop in 3 simpele stappen. Na het instellen van enhanced e-commerce tracking kun je het Google Analytics e-commerce rapport gebruiken om het koopgedrag van […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Behoefte aan een eigen “social media dashboard”? Met ons template en Supermetrics for Google Sheets laten we in 3 eenvoudige stappen zien hoe je inzicht krijgt in het verloop van […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Het zal geen nieuws (meer) zijn; Amazon komt dit jaar naar Nederland. Landen als Frankrijk en Duitsland – waar Amazon inmiddels marktleider is – gingen ons voor. Wil je Amazon […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Met cross domain tracking zorg je dat tracking-gegevens (met browser cookies) doorgegeven worden tussen verschillende domeinnamen. Ontdek in 4 stappen hoe je cross domain tracking kan configureren in Google Analytics […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Sinds 2017 is het mogelijk om je als Google Shopping adverteerder je aan te sluiten bij een CSS (Comparison Shopping Service) partner. Veel van deze CSS partner programma’s bieden een […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Google Data Studio is een krachtige tool voor het maken van dashboards en rapportages. Échte toegevoegde waarde in je rapporten onstaan door het combineren van verschillende databronnen: Data Blending. Een […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren op meerdere pagina’s binnen een websiteflow of -funnel. Handig als […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/