Het coronavirus dwingt sommige bedrijven in een survival-modus. Maar als drastische stappen niet nodig zijn? Wat is dan marketing-wise slim als straks de zaak weer gaat draaien? Sprout-expert Christiaan Snabel deelt tips....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Sprout

Als je niet oppast kan contentmarketing een tijdslurper en budgetverslinder pur sang worden, waarschuwt Sprout-expert Christiaan Snabel. Maar als je die mensen niet (meer) hebt? En die tijd ook niet? Misschien moet je dan slimmer werken....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Sprout

Creativiteit en nieuwe dingen kickstarten dragen bij aan het succes van je bedrijf, maar kunnen ook zorgen voor een zwalkende koers die je groei belemmert. Sprout-expert Christiaan Snabel geeft tips om dat te voorkomen....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Sprout

Het is onterecht dat het werken met marketingbegroting bij sommige ondernemers een negatieve bijsmaak heeft, stelt Sprout-expert Christiaan Snabel. Hij geeft 10 voordelen van een marketingbudget....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Sprout

Stel dat je vanwege de coronacrisis te maken krijgt met een haircut van 50 procent of meer op je marketingbudget. Hoe overleef je dat? Sprout-expert Christiaan Snabel geeft tips....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Sprout
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/