Het vakgebied van marketing veranderde de afgelopen 10 jaar al razendsnel door de opkomst van social media en andere informatieplatformen. Onder druk van de coronacrisis heeft deze trend nog een extra slinger meegekregen. En als je middenin deze dynamiek...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Stel, je hebt een (digital) marketingbureau. Hoe zal je bureau er over een jaar of 10 uitzien? Het is natuurlijk koffiedikkijken, maar daarom niet minder leuk om er een experiment op los te laten. Laten we eens samen vooruitblikken op de agency van de toe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Als je persoonlijk of zakelijk wil groeien, dan neem je vaak aan dat mindset en discipline de doorslaggevende factoren zijn. Maar in de praktijk zien we vaak over het hoofd hoe groot de rol van focus en accountability hierin eigenlijk zijn. Dat zorgt ervo...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Hoi Christiaan, kun je jezelf kort voorstellen voor de lezers van MarketingMed? Mijn naam is Christiaan Slierendrecht, 35 jaar, online marketing strateeg en fanatiek ‘growth hacker.’ Je kunt me ‘s nachts wakker maken voor… Liever... The post Busin...

Lees verder op Marketingmed »

10 Facebook shares 10 4 Twitter shares 4 14
Marketingmed

Design-gedreven organisaties zijn volgens onderzoek van McKinsey tot een factor twee succesvoller dan branchegenoten die dit niet zijn. De rol van design gaat dus verder dan de design- of marketingafdeling alleen. De afgelopen jaren is de rol van business...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

In 2020 werden we allemaal nog even extra hard met onze neuzen op de feiten gedrukt. Als je geen online strategie hebt, dan is het als zwemmen met drie dikke truien aan: je komt amper vooruit. Tijd om de mouwen op te stropen en te ontdekken waar de valkui...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Wanneer je een marketingteam wil (uit)bouwen, krijg je vroeg of laat te maken met een aantal uitdagingen. Hoe vind je bijvoorbeeld de juiste kandidaten voor je team? En hoe bewaak je de kwaliteit van werk en werkplezier? In dit artikel lees je tips om dez...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching

Column – Als online ondernemer of marketeer herken je het vast wel: een klant die je vraagt ‘waarom doen we nog niets met TikTok?’ Die 10 aankopen in je AppSumo-account waar je niets mee doet. Het gesprek in je agenda met een salesrep die je...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Frankwatching

Hoe til je online marketing naar het volgende niveau? Een kennismaking met het VINC-model: Van Idee Naar Conversie. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Als ondernemer maak je gedurende een dag heel veel beslissingen. Wat je schrijft in een social media post of in een e-mail. Wat je wel doet. Wat je niet doet. Hoe je omgaat met stress. Met tegenslagen. Met successen. Iedere beslissing die je neemt is echt...

Lees verder op Internet Marketing Universiteit »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Internet Marketing Universiteit
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/