De bouw is een laatkomer op het gebied van marketing. Traditionele marketing is ondertussen echter doodgebloed. Zo hard mogelijk roepen hoe geweldig je bent, werkt simpelweg niet meer. Maar hoe zorg je dan dat jouw organisatie, met prima producten of een...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 89
BouwKennisBlog

Ieder jaar reikt BouwKennis de Marketing Jaarprijs uit. Ook in 2016 wordt het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector bekroond met deze titel. Sinds eind februari kun je jouw concept inschrijven om mee te dingen...

Lees verder op BouwKennisBlog »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 53
BouwKennisBlog

Contentmarketing is hét buzzwoord onder marketeers. We moeten onze producten en diensten niet meer pushen, maar inzetten op een pull strategie. Door goede content komen potentiële klanten vanzelf bij jou terecht. De populariteit van contentmarketing is...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 26
BouwKennisBlog

Het gebruik van sociale media voor zakelijke doeleinden is niet nieuw. Waar velen begonnen met het maken van een online cv op LinkedIn, hebben de meeste organisaties ondertussen hun eigen Facebook-pagina en wordt er fanatiek getwitterd. Welk sociaal mediu...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 19
BouwKennisBlog

Eind oktober publiceerde ABN AMRO een verontrustende update over bouwmarkten: ondanks het herstel van de economie en huizenmarkt, bevinden bouwmarkten zich nog steeds in een crisis. Dit komt enerzijds door demografische ontwikkelingen. Jonge generaties bl...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 11
BouwKennisBlog

Het weekend van 6 en 7 oktober 2018 was het zo ver: het eerste Healthy Fest Hotel opende haar deuren in het Hotel van Oranje in Noordwijk. Een beter weekend voor dit sportieve evenement hadden ze niet kunnen plannen! Met temperaturen tussen de...

Lees verder op DutchCowboys »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
DutchCowboys

De infographic is niet meer weg te denken uit het marketinglandschap. Met een infographic wordt informatie op een aantrekkelijke en behapbare manier gepresenteerd. Hoewel het maken van een goede infographic tot het domein van de vormgever lijkt te behoren...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 10
BouwKennisBlog

Een zoekwoordenonderzoek is de basis van iedere SEO-strategie. Zonder een gedegen zoekwoordenanalyse is het onmogelijk om gerichte optimalisaties op je website aan te brengen. Welke keywords leveren de meeste traffic op en welke zoekwoorden zorgen vo...

Lees verder op DutchCowboys »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
DutchCowboys

Een ghostwriter. Wat is dat precies? En waar zweeft zo iemand rond? Moet je daarvoor afspreken in een donker steegje of bij een verlaten kasteel? Gelukkig niet. Maar duidelijk is wel dat een ghostwriter niet graag in de spotlight staat. Een ghostwriter is...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 7
BouwKennisBlog

Eind 2014 kwam het hoofdrapport van de parlementaire enquêtecommissie Woningcorporaties uit. De conclusies waren niet mals. “Het corporatiestelsel is ver van huis geraakt en moet fors op de schop” stelt de parlementaire enquêtecommissie in haar rapp...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 6
BouwKennisBlog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/