De inschrijving voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2015 is nog twee weken open: dé nationale marketingprijs voor het meest innovatieve marketingconcept in de bouw. Ik sprak met Coen de Hoop van Knauf. Knauf en Knauf Insulation hebben met hun innovati...

Lees verder op BouwKennisBlog »

28 Facebook shares 28 0 Twitter shares 0 96
BouwKennisBlog

De bouw is een laatkomer op het gebied van marketing. Traditionele marketing is ondertussen echter doodgebloed. Zo hard mogelijk roepen hoe geweldig je bent, werkt simpelweg niet meer. Maar hoe zorg je dan dat jouw organisatie, met prima producten of een...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 89
BouwKennisBlog

Een zoekwoordenonderzoek is de basis van iedere SEO-strategie. Zonder een gedegen zoekwoordenanalyse is het onmogelijk om gerichte optimalisaties op je website aan te brengen. Welke keywords leveren de meeste traffic op en welke zoekwoorden zorgen vo...

Lees verder op DutchCowboys »

67 Facebook shares 67 9 Twitter shares 9 76
DutchCowboys

Ieder jaar reikt BouwKennis de Marketing Jaarprijs uit. Ook in 2016 wordt het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector bekroond met deze titel. Sinds eind februari kun je jouw concept inschrijven om mee te dingen...

Lees verder op BouwKennisBlog »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 53
BouwKennisBlog

Contentmarketing is hét buzzwoord onder marketeers. We moeten onze producten en diensten niet meer pushen, maar inzetten op een pull strategie. Door goede content komen potentiële klanten vanzelf bij jou terecht. De populariteit van contentmarketing is...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 26
BouwKennisBlog

Het gebruik van sociale media voor zakelijke doeleinden is niet nieuw. Waar velen begonnen met het maken van een online cv op LinkedIn, hebben de meeste organisaties ondertussen hun eigen Facebook-pagina en wordt er fanatiek getwitterd. Welk sociaal mediu...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 19
BouwKennisBlog

Met alle updates die Google en andere grote internetbedrijven doorvoeren, is het haast niet voor te stellen dat online marketeers niet continu bezig zijn met SEO. Hiermee bedoel ik niet alleen het optimaliseren van content, maar ook het optimaliseren...

Lees verder op DutchCowboys »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
DutchCowboys

Eind oktober publiceerde ABN AMRO een verontrustende update over bouwmarkten: ondanks het herstel van de economie en huizenmarkt, bevinden bouwmarkten zich nog steeds in een crisis. Dit komt enerzijds door demografische ontwikkelingen. Jonge generaties bl...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 11
BouwKennisBlog

Het weekend van 6 en 7 oktober 2018 was het zo ver: het eerste Healthy Fest Hotel opende haar deuren in het Hotel van Oranje in Noordwijk. Een beter weekend voor dit sportieve evenement hadden ze niet kunnen plannen! Met temperaturen tussen de...

Lees verder op DutchCowboys »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
DutchCowboys

De infographic is niet meer weg te denken uit het marketinglandschap. Met een infographic wordt informatie op een aantrekkelijke en behapbare manier gepresenteerd. Hoewel het maken van een goede infographic tot het domein van de vormgever lijkt te behoren...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 10
BouwKennisBlog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/