In het marketinglandschap zien we ontwikkelingen die ook impact gaan hebben op het vlak van CXO, customer experience optimization. Naast de focus op de ervaring van de klant, moeten hierbij alle optimalisaties in lijn zijn met de merkdoelstellingen en -id...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Ik neem jullie in de wereld van multi-touch attributiemodellen en welk model het beste bij jouw Google Ads-account past. Voor je deze keuze kunt maken, leg ik nog kort uit waarom we überhaupt gebruik willen maken van attributiemodellen in Google Ads en w...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Frankwatching

Toch niet wéér zo’n blog over de trends van 2017? Wees gerust, het wordt niet zo’n blog. Maar… er zijn wel wat grote (en fantastische) AdWords-ontwikkelingen geweest die ik met jou wil delen! Je kunt er zelfs nu al mee gaan testen. Er...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 11 minuten In het marketinglandschap zien we ontwikkelingen die ook impact gaan hebben op het vlak van CXO, customer experience optimization. Naast de focus op de ervaring van de klant, moeten hierbij alle optimalisaties in lijn zijn...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 8 minuten Ik neem jullie mee in de wereld van multi-touch attributiemodellen en welk model het beste bij jouw Google Ads account past. Voor we deze keuze maken, leg ik nog kort uit waarom we überhaupt gebruik maken van attributiemod...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Traffic Builders
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/