In het marketinglandschap zien we ontwikkelingen die ook impact gaan hebben op het vlak van CXO, customer experience optimization. Naast de focus op de ervaring van de klant, moeten hierbij alle optimalisaties in lijn zijn met de merkdoelstellingen en -id...
Lees verder op Frankwatching »

2

16
18 Vr 08 januari 2021 - 07:07Cherrelle AkerinaFrankwatchingIk neem jullie in de wereld van multi-touch attributiemodellen en welk model het beste bij jouw Google Ads-account past. Voor je deze keuze kunt maken, leg ik nog kort uit waarom we überhaupt gebruik willen maken van attributiemodellen in Google Ads en w...
Lees verder op Frankwatching »

1

8
9 Do 31 januari 2019 - 10:10Cherrelle AkerinaFrankwatchingToch niet wéér zo’n blog over de trends van 2017? Wees gerust, het wordt niet zo’n blog. Maar… er zijn wel wat grote (en fantastische) AdWords-ontwikkelingen geweest die ik met jou wil delen! Je kunt er zelfs nu al mee gaan testen. Er...
Lees verder op Traffic Builders »

0

5
5 Di 06 juni 2017 - 08:08Cherrelle AkerinaTraffic BuildersGeschatte leestijd: 11 minuten In het marketinglandschap zien we ontwikkelingen die ook impact gaan hebben op het vlak van CXO, customer experience optimization. Naast de focus op de ervaring van de klant, moeten hierbij alle optimalisaties in lijn zijn...
Lees verder op Traffic Builders »

0

1
1 Ma 11 januari 2021 - 14:02Cherrelle AkerinaTraffic BuildersGeschatte leestijd: 8 minuten Ik neem jullie mee in de wereld van multi-touch attributiemodellen en welk model het beste bij jouw Google Ads account past. Voor we deze keuze maken, leg ik nog kort uit waarom we überhaupt gebruik maken van attributiemod...
Lees verder op Traffic Builders »

1

0
1 Do 31 januari 2019 - 05:05Cherrelle AkerinaTraffic Builders