Wist je dat marketing en chatbots heel goed samen gaan? Service en webcare afdelingen hebben vaak al aan het begin van een aankoopproces te maken met potentiële klanten. De rol van service verandert hierdoor van het geven van alleen reactieve antwoorden...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Obi4wan Blog

WhatsApp is vandaag de dag één van de belangrijkste online servicekanalen. Met 2 miljard gebruikers in 180 landen kun je nagenoeg iedereen bereiken met dit populaire communicatiekanaal. Voor gemeenten is het weer toegestaan om WhatsApp te gebruiken. Gee...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Obi4wan Blog

De klantreis is een belangrijk begrip binnen de dienstverleningssector. Als organisatie wil je het pad die jouw klanten bewandelen zo scherp mogelijk in kaart hebben en daar je communicatie op baseren. Ook gemeenten en overheidsinstanties proberen de klan...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Obi4wan Blog

Velen van ons maken zich schuldig aan eindeloos scrollen op onze Instagram tijdlijn, filmpjes van schattige katten kijken op Facebook, of meedoen aan de nieuwste dance challenges op TikTok. Maar liefst 13,7 miljoen Nederlanders zijn dagelijks te vinden op...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Obi4wan Blog

Conversational klantcontact wordt steeds populairder. Ook onderwijsinstellingen zien de voordelen van 1 op 1 contact met studenten, hun ouders en andere stakeholders. Met vragen over studiekeuze, voorlichtingen, of open dagen wil je het liefst zo snel mog...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Obi4wan Blog

Het afgelopen jaar heeft OBI4wan meerdere inspirerende podcast verzorgd samen met professionals met een passie voor klantcontact en een expertfunctie binnen deze mooie dynamische branche. Heb je één van de podcasts gemist? No worries, je bent nog niet t...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Obi4wan Blog

Een mailbox waar geen einde aan lijkt te komen, de telefoon die blijft overgaan, en wachttijden die maar blijven oplopen. Bij veel organisaties neemt de druk op de servicedesk de laatste tijd enorm toe. In dit digitale tijdperk verwachten klanten service...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Obi4wan Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/