Grote kans dat je bekend bent met het See Think Do Care-model van Google. Het is een duidelijke weergave van de customer journey en je kunt op een relatief eenvoudige manier een boodschap koppelen aan de verschillende fases. De kunst zit hem echter in het...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Is een minder drukke periode een reden om rustiger aan te doen? Dat is niet slim: juist als je in komkommertijd aan de slag gaat met community building, kun je daar de vruchten van plukken. Het is weer komkommertijd: vakanties, halflege kantoren en een ge...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Elke marketeer wil wel een optimale klantervaring en een community waar je niet alleen op kunt bouwen, maar ook lekker aan verdient. Maar daar heb je een lange adem voor nodig. Als je in het langetermijngeheugen van je doelgroep terecht wil komen, dan moe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/