Grote kans dat je bekend bent met het See Think Do Care-model van Google. Het is een duidelijke weergave van de customer journey en je kunt op een relatief eenvoudige manier een boodschap koppelen aan de verschillende fases. De kunst zit hem echter in het...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

De LinkedIn Live bètaversie is ondertussen volle bak in trial, maar helaas is het nog niet voor ieder particulier en zakelijk profiel beschikbaar. Omdat we toch wel nieuwsgierig waren naar deze nieuwe feature, besloten we het heft in eigen handen te neme...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Verliezen we door de prikkel van het kortetermijnsucces, innovatie op de lange termijn uit het oog? De uitslag van de Grote Marketing Enquête liegt er niet om. 46 procent van de marketeers ervaart dat er te veel naar de korte termijn gekeken wordt, waard...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/