Google Ads, voorheen Google AdWords genaamd, biedt de mogelijkheid om verschillende extensies toe te voegen aan je advertentie. Maar wat is nou eigenlijk de toegevoegde waarde hiervan? En wanneer moet je welke extensie gebruiken? Het hele idee achter onli...

Lees verder op Stormachtig Blog »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 5
Stormachtig Blog

Hoi, ik ben Cathalijne, 23 jaar en nieuw bij Stormachtig. Leuk dat je leest! Eigenlijk ben ik een kersverse starter. Tijdens mijn masteropleiding Marketing Management had ik de ambitie om Brand Manager te worden. Waarom? Het neerzetten van een sterk merk...

Lees verder op Stormachtig Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Stormachtig Blog

Zie je plotseling Search Console-snippets in Google? Dit is nieuw. Deze handige informatie zie je alleen als je een website hebt geverifieerd in Search Console. Menig ondernemer en marketeer is op de hoogte van Google Search Console. Een tool die wordt ge...

Lees verder op Stormachtig Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Stormachtig Blog

Recensies op je website zijn vaak van grote toegevoegde waarde. Jouw bedrijf komt hierdoor betrouwbaar over. Mensen die ervaring hebben met jouw bedrijf en daarover vertellen zijn goud waard. Maar wat is nou precies die toegevoegde waarde en wat is de be...

Lees verder op Stormachtig Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Stormachtig Blog