Wij marktonderzoekers beschrijven regelmatig het gedrag van jongeren op social media. Zo weten we vanuit het recente What’s happening Online-onderzoek bijvoorbeeld dat het gebruik van social media onder jongeren nog steeds stijgt. 99 procent van de...

Lees verder op Marketingfacts »

66 Facebook shares 66 0 Twitter shares 0 657
Marketingfacts

De consument vandaag de dag is nieuwsgierig, maar daarnaast ook veeleisend en ongeduldig. Als ze winkelen, denken ze steeds vaker aan het milieu. Ze staan hier niet alleen vaker zelf bij stil, maar ze verwachten ook van retailers dat zij dit begrijpen en...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

In de Nederlandse retail gaan de ontwikkelingen hard. Met name dit jaar, door de focusverschuiving van offline naar online. Betekenen grote internationale spelers, zoals Amazon, de neergang van onze oer Nederlandse retailformules? “Zo’n vaart zal...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Frankwatching

Op het gebied van social media zijn de Digitieners (14-20 jaar) trendsetters. Kanalen zoals Snapchat die ouders en opa’s en oma’s nog niet ontdekt hebben, zijn hip and happening onder deze doelgroep. Maar zodra volwassenen toetreden in door jongeren g...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/