Wij marktonderzoekers beschrijven regelmatig het gedrag van jongeren op social media. Zo weten we vanuit het recente What’s happening Online-onderzoek bijvoorbeeld dat het gebruik van social media onder jongeren nog steeds stijgt. 99 procent van de...

Lees verder op Marketingfacts »

66 Facebook shares 66 0 Twitter shares 0 657
Marketingfacts

Op het gebied van social media zijn de Digitieners (14-20 jaar) trendsetters. Kanalen zoals Snapchat die ouders en opa’s en oma’s nog niet ontdekt hebben, zijn hip and happening onder deze doelgroep. Maar zodra volwassenen toetreden in door jongeren g...

Lees verder op Frankwatching »

116 Facebook shares 116 0 Twitter shares 0 116
Frankwatching

Waar maken kleine retailers die in slechts enkele jaren een succesvolle business uit de grond stampen nou het verschil ten opzichte van de grote merken? Dat is duidelijk: door te durven, te leren en te proberen. Het zijn namelijk niet de sterkste die over...

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 16 Twitter shares 16 42
Frankwatching

De consument vandaag de dag is nieuwsgierig, maar daarnaast ook veeleisend en ongeduldig. Als ze winkelen, denken ze steeds vaker aan het milieu. Ze staan hier niet alleen vaker zelf bij stil, maar ze verwachten ook van retailers dat zij dit begrijpen en...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 20 Twitter shares 20 34
Frankwatching