Stel je voor: volledig inzicht in het gedrag van jouw doelgroep. Iedere lead wordt opgevolgd op basis van interesse, gedrag en status in de aankoopcyclus, zonder dat je er verder over hoeft na te denken. Doordat je meer informatie tot je beschikking hebt...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 37
BouwKennisBlog

Voor veel mensen vormt de jaarwisseling een moment van bezinning, reflectie en al die termen die je in speciale boekjes over nieuwjaarsvoornemens leest. Daarnaast zie je ook overal lijstjes verschijnen. Nu het einde van het jaar nadert vonden wij het tijd...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 35
BouwKennisBlog

Customer centricity is een hot topic. Iedereen roept dat hij zijn klant centraal wil zetten. Alsof dit op zichzelf nog niet uitdagend genoeg is, leven we tegelijkertijd in een tijd dat er sprake is van ontzettend veel automatisering. En hoe digitaler ...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 28
BouwKennisBlog

In 2008 begonnen twee Duitse studenten een online schoenenwinkel met de ambitie om groter te worden dan internationale ketens als H&M en Zara. Ambitieus? Zeker. Toch is deze online winkel inmiddels getransformeerd naar een van de meest innovatieve onl...

Lees verder op BouwKennisBlog »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 18
BouwKennisBlog

De hoeveelheid data die beschikbaar is neemt met de dag exponentieel toe. Dit geldt ook voor de bouwkolom, doordat er steeds meer digitaal gewerkt wordt. Niet alleen bij het maken van digitale ontwerpen, maar ook voor het afstemmen van de informatieoverd...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 12
BouwKennisBlog

Big data begon ooit (eigenlijk slechts 5 jaar geleden) als de ‘holy grail’, die al snel uitgroeide tot een regelrechte hype. Big data leeft. Dit wordt bevestigd door de hoeveelheid aandacht die het krijgt en het aantal events die rondom dit thema word...

Lees verder op BouwKennisBlog »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 11
BouwKennisBlog

Gefeliciteerd! Je hebt de eerste weken AVG/GDPR overleefd. Maar hoe nu verder? Kun je nu achterover leunen? Of ben je eigenlijk toch nog niet helemaal AVG compliant? In dat laatste geval: je bent niet de enige. Zo blijkt uit onderzoek van de Consumentenbo...

Lees verder op BouwKennisBlog »

4 Facebook shares 4 5 Twitter shares 5 9
BouwKennisBlog

Stel je voor: volledig inzicht in het gedrag van jouw doelgroep. Iedere lead wordt opgevolgd op basis van interesse, gedrag en status in de aankoopcyclus, zonder dat je er verder over hoeft na te denken. Doordat je meer informatie tot je beschikking hebt...

Lees verder op BouwKennisBlog »

5 Facebook shares 5 3 Twitter shares 3 8
BouwKennisBlog

Enkele weken geleden was ik op NXT, de relatiedag van Zevij-Necomij. Op dit event was Steven van Belleghem als spreker te gast en hij schetste een toekomstperspectief waarin de robot én kunstmatige intelligentie een steeds prominentere rol gaan spelen in...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 4 Twitter shares 4 6
BouwKennisBlog

De datum 25 mei 2018 staat vast in je geheugen gegrift. Toch? Op die dag treedt de nieuwe Europese wet voor databescherming, de General Data Protection Regulation (GDPR), in werking. Oftewel in het Nederlands: de Algemene Verordening Persoonsgegevens (A...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
BouwKennisBlog