Wandelen door je nog ongebouwde nieuwbouwhuis. Steeds meer partijen bieden dit aan, zodat consumenten de woning alvast in 3D kunnen bekijken. Het is ook mogelijk om een 3D-film te laten maken van een bestaande woning, om de verkoop te stimuleren. Welke mo...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 35
BouwKennisBlog

Whitepapers zijn een goede manier om jezelf of de organisatie waar je voor werkt te profileren in de markt. Dit maakt ze onmisbaar voor je contentstrategie. Naast hun bijdrage aan de merkbeleving van de klant, kunnen whitepapers ook concrete leads opleve...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 19
BouwKennisBlog

Klantgerichtheid zorgt voor tevreden klanten en met tevreden klanten heb je een hogere kans op herhalingsaankopen en het levert ook nog eens mond-tot-mondreclame op. Wie wil dat nou niet? Onlangs had ik zelf een leuke ervaring met klantgerichtheid. Ik ha...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 15
BouwKennisBlog

Het marketinglandschap is door de explosie van online zoekgedrag, mobiele devices en social media radicaal veranderd. De nieuwe basisgedachte onder marketeers is dat het niet meer werkt om een boodschap te zenden. De strategie verschuift van push naar pul...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 12
BouwKennisBlog

Onlangs heb ik een nieuwbouwwoning gekocht, die in het voorjaar van 2019 wordt opgeleverd. Tijdens het verkoopgesprek met de projectontwikkelaar vernam ik dat de keuken standaard met een gaskookplaat wordt opgeleverd. Het is een duurzame woning, met een e...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 9 Twitter shares 9 12
BouwKennisBlog

Waarom zou je als fabrikant, handelaar of andere professionele partij in de bouw meedoen aan de BouwKennis Marketing Jaarprijs? Behalve dat het natuurlijk heel uitdagend is om mee te doen aan onze award, zijn er nog meer redenen: free publicity, waarderin...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 11
BouwKennisBlog

In mijn functie als marketeer bij BouwKennis ben ik onder andere verantwoordelijk voor het organiseren van alle workshops, trainingen, bijeenkomsten en evenementen. Op dit moment ben ik druk bezig met de organisatie van de BouwKennis Jaarbijeenkomst, een...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 7
BouwKennisBlog

Het gaat weer goed met de bouw. En dat merkten we afgelopen jaar ook aan het aantal inzendingen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Dit is een prijs die we vanuit BouwKennis uitreiken aan het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed-...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 7
BouwKennisBlog

De eerste voorbereidingen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn alweer getroffen. De inschrijving van deze prestigieuze prijs is inmiddels geopend. Daarmee is de zoektocht naar het beste marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 6
BouwKennisBlog

De eerste voorbereidingen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn alweer getroffen. De inschrijving van deze prestigieuze prijs is inmiddels geopend. Daarmee is de zoektocht naar het beste marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector...

Lees verder op BouwKennisBlog »

5 Facebook shares 5 1 Twitter shares 1 6
BouwKennisBlog