In één keer stoppen met het traditionele outboundmarketing en overstappen op het toen nog onbekende inboundmarketing. Dat drastische besluit nam commercieel directeur Hans Buskens van het in standaard-afvalsoftware gespecialiseerde PieterBas Automatiser...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 219
Marketingfacts

Het is de grote CRM-runner-up: HubSpot. Veel snelgroeiende bedrijven gebruiken het platform voor het inrichten van hun commerciële processen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Scale-ups zijn vooral bezig met groeien en vergeten daarbij om alle klantdata aan elkaar te koppelen. Bij Mollie hebben ze dat probleem inmiddels opgelost....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Een stijging van 116 procent aan paginaweergaven, 311 procent meer gebruikers op de website en een partnerschap dat goed is voor duizenden deuren in de toekomst. Dit was het eerste resultaat van de inboundmarketing-strategie die Marieke Heesakkers doorvoe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/