Klantbeleving loont. Scoor je hier als organisatie hoog op? Dan leidt dat tot uitzonderlijke resultaten: klanten die minder prijsgevoelig zijn, meer producten afnemen, je advies opvolgen, meer aandacht besteden aan je communicatie én je vaker aanbevelen....

Lees verder op Frankwatching »

440 Facebook shares 440 92 Twitter shares 92 532
Frankwatching

Het zijn fantastische tijden. Tenminste, als je van verandering houdt. Startups veroveren in een mum van tijd de wereld. Waar Twitter er nog twee jaar over deed om een miljoen gebruikers te bereiken, lukte het Dropbox in zeven maanden, Instagram in tweeë...

Lees verder op Frankwatching »

61 Facebook shares 61 28 Twitter shares 28 89
Frankwatching

Elke dag een beetje beter. Welke marketeer wil dit nou niet? Zeker in de samenwerking met creatieven en bureaus valt er nog veel te winnen. Reclamehelden achter iconische merken als Nike, BEN en Pietertje van Calvé barsten van de ideeën waarmee jij én...

Lees verder op Frankwatching »

55 Facebook shares 55 24 Twitter shares 24 79
Frankwatching

Vandaag winnaar, morgen verliezer? Ontwikkelingen gaan harder dan ooit. Learning along the way wordt hierbij de nieuwe norm. Proberen, testen en leren van je fouten. Als marketeer moet je immers mee-ontwikkelen – met snelheid. Binnen Greetz en ABN...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 18 Twitter shares 18 22
Frankwatching