Flinke kans dat je momenteel 'om je heen aan het kijken bent', op zoek naar een nieuwe uitdaging. 44 procent kans, om specifiek te zijn. Niet alleen zijn wij marketeers daarmee minder 'mentaal honkvast' dan vorig jaar (37 procent), de score is ook flink h...

Lees verder op Marketingfacts »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 781
Marketingfacts

Anderhalf jaar geleden rondde Mohsin Amdaouech zijn studie commerciële economie af aan de Hogeschool van Amsterdam. Binnen een week zat hij in het vliegtuig voor een wereldreis, in zijn eentje. Alhoewel… Nog voor zijn vertrek had de Facebook-pagina die...

Lees verder op Marketingfacts »

221 Facebook shares 221 0 Twitter shares 0 680
Marketingfacts

Coolblue was een paar jaar geleden nog de onzichtbare partij achter websites als MP3shop.nl, Smartphoneshop.nl en Digicamshop.nl. Inmiddels is het aantal websites gegroeid naar ruim 320 en zijn er 7 fysieke winkels. Daarbij is Coolblue vooral zelf als cor...

Lees verder op Marketingfacts »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 638
Marketingfacts

Tijdens het SMM7-event vanmiddag in Amsterdam is ING uitgeroepen tot winnaar van de Social Media Monitor 7. Dit jaarlijkse rapport van Social Embassy is de weerslag van een onderzoek naar de inzet van social media door de top-100 adverteerders en merken d...

Lees verder op Marketingfacts »

98 Facebook shares 98 0 Twitter shares 0 630
Marketingfacts

In 2013 ging na een verbouwing van 10 jaar het Rijksmuseum weer open. Het zal niemand ontgaan zijn, want qua publiciteit en marketing heeft het museum de zaken goed op orde. En ook online laat 'het Rijks' zich niet onbetuigd. De meest recente actie v...

Lees verder op Marketingfacts »

237 Facebook shares 237 0 Twitter shares 0 555
Marketingfacts

Onlangs lanceerde de Blokker Holding, dat winkelformules omvat als Blokker, Xenos, Marskramer, Leen Bakker, Intertoys en Bart Smit, een nieuw label: Nextail. Geen winkelformule dit keer, maar een merk waaronder alle online en omnichannel-activiteiten van...

Lees verder op Marketingfacts »

53 Facebook shares 53 0 Twitter shares 0 508
Marketingfacts

Elk jaar brengen spotONvision en TNS NIPO een onderzoek uit naar business-to-business-marketing. Vanmiddag werd tijdens het B2B Marketing Forum de 2016-versie gepresenteerd, die specifiek ingaat op de vraag hoe afnemers het klantcontact in b2b ervare...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 461
Marketingfacts

Vier jaar geleden startte Mark Appel als marketingdirecteur bij Exact. In de jaren die volgden, hebben hij en zijn team een fikse groei gerealiseerd in het aantal leads dat zij genereren voor sales. En met succes, want Exact groeit stevig door. Onont...

Lees verder op Marketingfacts »

92 Facebook shares 92 0 Twitter shares 0 452
Marketingfacts

En, wat vind je ervan? Van onze nieuwe website? Mooi hè? Dank je, vinden wij ook. En het beste is nog: hij is eindelijk volledig responsive en werkt dus ook perfect op mobiele devices. Tenminste... dat geldt alleen als je een device gebruikt van een merk...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 405
Marketingfacts

Al decennialang is bewegend beeld van groot belang voor Burgers' Zoo. Eerst op televisie, bijvoorbeeld met het iconische 'Ja, Natuurlijk', maar tegenwoordig ook online. Met vlogs, livestreams en 360-gradenvideo's, onder andere. "We zitten dan ook op een c...

Lees verder op Marketingfacts »

107 Facebook shares 107 0 Twitter shares 0 387
Marketingfacts