Coolblue was een paar jaar geleden nog de onzichtbare partij achter websites als MP3shop.nl, Smartphoneshop.nl en Digicamshop.nl. Inmiddels is het aantal websites gegroeid naar ruim 320 en zijn er 7 fysieke winkels. Daarbij is Coolblue vooral zelf als cor...

Lees verder op Marketingfacts »

36 Facebook shares 36 0 Twitter shares 0 638
Marketingfacts

Onlangs lanceerde de Blokker Holding, dat winkelformules omvat als Blokker, Xenos, Marskramer, Leen Bakker, Intertoys en Bart Smit, een nieuw label: Nextail. Geen winkelformule dit keer, maar een merk waaronder alle online en omnichannel-activiteiten van...

Lees verder op Marketingfacts »

53 Facebook shares 53 0 Twitter shares 0 508
Marketingfacts

Elk jaar brengen spotONvision en TNS NIPO een onderzoek uit naar business-to-business-marketing. Vanmiddag werd tijdens het B2B Marketing Forum de 2016-versie gepresenteerd, die specifiek ingaat op de vraag hoe afnemers het klantcontact in b2b ervare...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 461
Marketingfacts

Al decennialang is bewegend beeld van groot belang voor Burgers' Zoo. Eerst op televisie, bijvoorbeeld met het iconische 'Ja, Natuurlijk', maar tegenwoordig ook online. Met vlogs, livestreams en 360-gradenvideo's, onder andere. "We zitten dan ook op een c...

Lees verder op Marketingfacts »

107 Facebook shares 107 0 Twitter shares 0 387
Marketingfacts

Ewald Hoppen is bij wehkamp.nl werkzaam als team lead webanalyse. Met zijn achtergrond in econometrie en marktonderzoek stuur hij een het team aan dat uit 5 personen bestaat. Tijdens de SmarterCommerce Global Summit 2014 in Tampa vertelde hij de...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 338
Marketingfacts

WhatsApp, wie gebruikt het niet? Precies. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat ook en gebruiken WhatsApp om in contact te komen en blijven met hun doelgroep. De Hypotheker gebruikte het bijvoorbeeld voor de beantwoording van vragen. Ook mediapartijen...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 306
Marketingfacts

Jordi van den Bussche is beter bekend onder de naam Kwebbelkop. Misschien niet voor jou, maar wel voor een hele grote groep YouTube-kijkers. Met twee kanalen op het videoplatform, één waarin hij games speelt en bespreekt en één met vlogs, heeft h...

Lees verder op Marketingfacts »

28 Facebook shares 28 29 Twitter shares 29 306
Marketingfacts

SuitSupply hield ons de afgelopen week flink bezig met zijn nieuwe, 'uitdagende' campagne. Het is een mooi voorbeeld van storytelling, waarbij het er met snackable content voor zorgt dat wij het eigenlijke verhaal vertellen. Of het daarbij om content...

Lees verder op Marketingfacts »

128 Facebook shares 128 0 Twitter shares 0 304
Marketingfacts

Marketing automation is een nieuwe uitdaging voor alle marketeers. Eentje waarbij we zelf kiezen: laten we het over ons heen komen of zetten we het naar onze hand? Als je kiest voor dat laatste, biedt deze Special je genoeg handvatten om aan de slag te ga...

Lees verder op Marketingfacts »

46 Facebook shares 46 0 Twitter shares 0 297
Marketingfacts

Per 1 juni nemen Bram Koster en Thomas van Manen de dagelijkse leiding van Marketingfacts op zich. Zij zullen de verantwoordelijkheden overnemen van de huidige managing director, Emile Peters, die als aandeelhouder betrokken zal blijven bij Marketingfacts...

Lees verder op Marketingfacts »

165 Facebook shares 165 0 Twitter shares 0 281
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/