Webmarketeer en tekstschrijver extraordinaire Jeroen Schalk schreef dit uitgebreide stuk over het opbouwen van een goede homepage-tekst. Vaak is de homepage de pagina met de minste woorden. Toch is het altijd de pagina die het meeste tijd kost om te maken...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

2 Facebook shares 2 3 Twitter shares 3 23
BoukeVlierhuis.nl

De basis van marketing automation: lok mensen naar je site, verzamel mailadressen, verstuur nurture-mails, stuur de gekwalificeerde leads door naar Sales. Ja toch? Brad Smith schrijft op Search Engine Journal dat de effectiviteit van deze aanpak behoorlij...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

3 Facebook shares 3 1 Twitter shares 1 23
BoukeVlierhuis.nl

Als je 10 marketeers vraagt hoe je de performance van je content moet meten, krijg je 10 verschillende antwoorden. En het is waar: het verschilt nou eenmaal per business en op basis van wat je met je website wilt bereiken. Toch was ik blij dat ik deze gid...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 22
BoukeVlierhuis.nl

Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar aan het eind van 2 weken vakantie loop ik altijd over van nieuwe plannen en ideeën voor hoe ik van het nieuwe jaar een knaljaar ga maken. Overal liggen blaadjes met aantekeningen en Evernote loopt over… Kortom, he...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 21
BoukeVlierhuis.nl

Goed stuk van The Social MS over de zin en onzin van het meten van website traffic. Natuurlijk: uiteindelijk zegt het aantal mensen dat op je site komt niet zo veel over of je je zakelijke doelen aan het halen bent. Aan de andere kant: hoe ga je ooit omze...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 20
BoukeVlierhuis.nl

Is er een Ultieme Gids voor contentmarketing? Nee, natuurlijk niet. Maar af en toe doet er iemand een hele goede poging. Neil Patel en Kathryn Aragon van Quicksprout komen met deze Advanced Content Marketing Guide dicht in de buurt bij een ‘alles wa...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 20
BoukeVlierhuis.nl

2014 loopt alweer op zijn einde, maar de in juni verschenen eGuide (de vijfde inmiddels) ligt nog op mijn bureau. Wat ik eruit pikte: content-first als toonaangevende trend voor de toekomst. Ieder jaar stelt Emerce zo’n gids samen met mooie cases van de...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 18
BoukeVlierhuis.nl

  Contentmarketing betekent meestal: schrijven. Of in ieder geval nieuwe dingen bedenken. En dat gaat niet altijd even makkelijk. Robert Bruce van Copyblogger vertelt over 3 manieren om weer zin in schrijven te krijgen. Why You Hate Writing – C...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 17
BoukeVlierhuis.nl

Je hoeft niet ver te zoeken om een goeroe te vinden die iedereen aan de contentmarketing wil hebben. Maar er zijn nog steeds goede redenen om je te concentreren op andere vormen van marketing. Contentmarketing is de panacee. Contentmarketing helpt tegen a...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 17
BoukeVlierhuis.nl

Eindeloos kunnen contentmarketeers erover discussiëren: moet je nou lange of korte content schrijven? Lang is goed voor Google, maar wordt niet gelezen. Kort is goed ‘snackable’, maar straalt geen authoriteit uit. Which is it, already? Copyh...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 17
BoukeVlierhuis.nl
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/