Toen ik begon met Facebook vond ik het vooral prachtig om veel vrienden te hebben. Inmiddels heb ik Facebook vooral ontdekt als sociaal leven in tijden dat ik eigenlijk geen[...] Lees alle artikelen van Bouke Vlierhuis...

Lees verder op 42bis »

1552 Facebook shares 1552 0 Twitter shares 0 1552
42bis

Je maakt een contentstrategie om je site en andere kanalen aantrekkelijk te maken voor klanten. Je krijgt een beter gedefinieerd merk en meer klanten uit jouw gekozen doelgroep. Wie wil dat nou niet? Een slimme zet dus. Een heldere contentstrategie helpt...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 432
Marketingfacts

Thierry Soubestre, oprichter van het Brusselse bedrijf Social Karma (recent overgenomen door Synthesio), sprak in juni op WebTomorrow over het gebruiken van Facebookdata als basis van je marketingstrategie. Met de laptop open en onze neus in de data praat...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 33 Twitter shares 33 118
Marketingfacts

WebTomorrow is het jaarlijks congres van het Belgische marketingblog Bloovi. Dit jaar bestreek het programma voor het eerst twee overvolle dagen. Het werd een evenement met veel inzichten, inspiratie, vette beats en goede gesprekken. Een aanrader voor ied...

Lees verder op Marketingfacts »

25 Facebook shares 25 29 Twitter shares 29 107
Marketingfacts

Waardeproposities slijten sneller dan ooit. Het is dus zaak om te innoveren voordat je ten onder gaat. In De wet van de Paracetamol wil Paul Moers laten zien waarom en hoe dat moet....

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 20 Twitter shares 20 81
Marketingfacts

Influencer marketing is als aparte marketingdiscipline nog jong. Carole Lamarque waagt, gedeeltelijk met succes, een poging om het vakgebied tussen twee kaften te vangen....

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 28 Twitter shares 28 57
Marketingfacts

Hoe goed is jouw profielfoto op LinkedIn, Twitter of Tinder? Best ok? Durf je dat wetenschappelijk te laten testen? Met PhotoFeeler kan dat. Mijn profielfoto is gemaakt door een professioneel fotograaf en (op zijn advies) door mijn echtgenote gekozen uit...

Lees verder op 42bis »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 33
42bis

De klant centraal stellen. Iedereen heeft het erover, maar het blijft een uitdaging. Hoe organiseer je je content zodanig dat je echt de klantervaring op de eerste plaats kunt zetten? Een interview met Noz Urbina, organisator van het het congres...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 30 Twitter shares 30 30
Marketingfacts

Ik ben een serial-nieuwsbrief-abonneerder. Als ik op een blog twee keer een goed artikel lees, laat ik mijn mailadres achter omdat ik wil zien wat er nog meer komt. Mijn updates- en promotions-folders zijn dan ook het digitale equivalent van een enorme st...

Lees verder op 42bis »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 26
42bis

Verwacht je creativiteit en passie van je mensen? Laat ze dan zelf bepalen hoe ze hun werk doen. Een pleidooi voor meer gitaren, olifantjesverzamelingen en vettige auto-onderdelen op kantoor. Ik werk thuis, als ZZP’er. Vaak zeggen mensen tegen me hoe fi...

Lees verder op 42bis »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 26
42bis
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/