Toen ik begon met Facebook vond ik het vooral prachtig om veel vrienden te hebben. Inmiddels heb ik Facebook vooral ontdekt als sociaal leven in tijden dat ik eigenlijk geen[...] Lees alle artikelen van Bouke Vlierhuis...

Lees verder op 42bis »

1552 Facebook shares 1552 0 Twitter shares 0 1552
42bis

Je maakt een contentstrategie om je site en andere kanalen aantrekkelijk te maken voor klanten. Je krijgt een beter gedefinieerd merk en meer klanten uit jouw gekozen doelgroep. Wie wil dat nou niet? Een slimme zet dus. Een heldere contentstrategie helpt...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 432
Marketingfacts

Als je net begint met socialmediamarketing is het een hele uitdaging om bereik op te bouwen. Een van de manieren om dat te doen, is je content naar goede relaties te mailen en ze vragen die te delen....

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 1 Twitter shares 1 198
Marketingfacts

Jeremy Waite, evangelist bij IBM, demonstreerde op WebTomorrow de Watson Marketing Assistant. Na zijn keynote sprak ik nog even met hem verder. Het werd een levendig gesprek over het verband tussen big data en AI, de dood van de CMO en het verslaan van sp...

Lees verder op Marketingfacts »

32 Facebook shares 32 39 Twitter shares 39 134
Marketingfacts

De bots komen eraan. Steeds meer mensen willen mobiel chattend met merken communiceren. En door kunstmatige intelligentie kunnen we dat automatiseren. Maar chatcommunicatie stelt nieuwe eisen aan geschreven content. Zeven dingen om aan te denken als je sc...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 30 Twitter shares 30 128
Marketingfacts

Thierry Soubestre, oprichter van het Brusselse bedrijf Social Karma (recent overgenomen door Synthesio), sprak in juni op WebTomorrow over het gebruiken van Facebookdata als basis van je marketingstrategie. Met de laptop open en onze neus in de data praat...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 33 Twitter shares 33 118
Marketingfacts

WebTomorrow is het jaarlijks congres van het Belgische marketingblog Bloovi. Dit jaar bestreek het programma voor het eerst twee overvolle dagen. Het werd een evenement met veel inzichten, inspiratie, vette beats en goede gesprekken. Een aanrader voor ied...

Lees verder op Marketingfacts »

25 Facebook shares 25 29 Twitter shares 29 107
Marketingfacts

Waardeproposities slijten sneller dan ooit. Het is dus zaak om te innoveren voordat je ten onder gaat. In De wet van de Paracetamol wil Paul Moers laten zien waarom en hoe dat moet....

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 20 Twitter shares 20 81
Marketingfacts

Wat moet er voor 2018 op de todo-lijst van de marketeer staan? Hoe meer ik daar over nadacht, hoe meer ik mij realiseerde dat de belangrijkste innovaties in marketing niet in technologie zullen liggen (in ‘voice controlled audio ads’), zoals éé...

Lees verder op Marketingfacts »

33 Facebook shares 33 34 Twitter shares 34 67
Marketingfacts

Influencer marketing is als aparte marketingdiscipline nog jong. Carole Lamarque waagt, gedeeltelijk met succes, een poging om het vakgebied tussen twee kaften te vangen....

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 28 Twitter shares 28 57
Marketingfacts