Toen ik begon met Facebook vond ik het vooral prachtig om veel vrienden te hebben. Inmiddels heb ik Facebook vooral ontdekt als sociaal leven in tijden dat ik eigenlijk geen[...]
Lees alle artikelen van Bouke Vlierhuis...
Lees verder op 42bis »

1552

0
1552 Di 27 mei 2014 - 07:07Bouke Vlierhuis42bisJe maakt een contentstrategie om je site en andere kanalen aantrekkelijk te maken voor klanten. Je krijgt een beter gedefinieerd merk en meer klanten uit jouw gekozen doelgroep. Wie wil dat nou niet? Een slimme zet dus. Een heldere contentstrategie helpt...
Lees verder op Marketingfacts »

40

0
432 Vr 24 juni 2016 - 05:05Bouke VlierhuisMarketingfactsThierry Soubestre, oprichter van het Brusselse bedrijf Social Karma (recent overgenomen door Synthesio), sprak in juni op WebTomorrow over het gebruiken van Facebookdata als basis van je marketingstrategie. Met de laptop open en onze neus in de data praat...
Lees verder op Marketingfacts »

9

33
118 Vr 18 augustus 2017 - 09:09Bouke VlierhuisMarketingfactsWebTomorrow is het jaarlijks congres van het Belgische marketingblog Bloovi. Dit jaar bestreek het programma voor het eerst twee overvolle dagen. Het werd een evenement met veel inzichten, inspiratie, vette beats en goede gesprekken. Een aanrader voor ied...
Lees verder op Marketingfacts »

25

29
107 Vr 16 juni 2017 - 08:08Bouke VlierhuisMarketingfactsWaardeproposities slijten sneller dan ooit. Het is dus zaak om te innoveren voordat je ten onder gaat. In De wet van de Paracetamol wil Paul Moers laten zien waarom en hoe dat moet....
Lees verder op Marketingfacts »

4

20
81 Vr 28 juli 2017 - 09:09Bouke VlierhuisMarketingfactsInfluencer marketing is als aparte marketingdiscipline nog jong. Carole Lamarque waagt, gedeeltelijk met succes, een poging om het vakgebied tussen twee kaften te vangen....
Lees verder op Marketingfacts »

18

28
57 Vr 26 mei 2017 - 09:09Bouke VlierhuisMarketingfactsHoe goed is jouw profielfoto op LinkedIn, Twitter of Tinder? Best ok? Durf je dat wetenschappelijk te laten testen? Met PhotoFeeler kan dat. Mijn profielfoto is gemaakt door een professioneel fotograaf en (op zijn advies) door mijn echtgenote gekozen uit...
Lees verder op 42bis »

33

0
33 Ma 13 juli 2015 - 07:07Bouke Vlierhuis42bisDe klant centraal stellen. Iedereen heeft het erover, maar het blijft een uitdaging. Hoe organiseer je je content zodanig dat je echt de klantervaring op de eerste plaats kunt zetten? Een interview met Noz Urbina, organisator van het het congres...
Lees verder op Marketingfacts »

0

30
30 Vr 05 oktober 2018 - 06:06Bouke VlierhuisMarketingfactsIk ben een serial-nieuwsbrief-abonneerder. Als ik op een blog twee keer een goed artikel lees, laat ik mijn mailadres achter omdat ik wil zien wat er nog meer komt. Mijn updates- en promotions-folders zijn dan ook het digitale equivalent van een enorme st...
Lees verder op 42bis »

26

0
26 Ma 01 september 2014 - 07:07Bouke Vlierhuis42bisVerwacht je creativiteit en passie van je mensen? Laat ze dan zelf bepalen hoe ze hun werk doen. Een pleidooi voor meer gitaren, olifantjesverzamelingen en vettige auto-onderdelen op kantoor. Ik werk thuis, als ZZP’er. Vaak zeggen mensen tegen me hoe fi...
Lees verder op 42bis »

26

0
26 Di 10 maart 2015 - 08:08Bouke Vlierhuis42bis