Een nieuw jaar vol nieuwe marketingplannen. Contentmarketing ontpopte zich in 2015 al razendsnel tot één van de meest populaire vormen van marketing en in 2016 gaat het op voor een volgende regeerperiode. Deze marketingvorm is voor iedere organisatie ...

Lees verder op BouwKennisBlog »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 123
BouwKennisBlog

Internet heeft de traditionele manier van aandacht vragen voor je boodschap op zijn kop gezet. Wat vroeger werkte, werkt nu niet meer. Steeds meer bedrijven ontdekken in de bouwkolom de kracht van contentmarketing om alsnog hun doelgroep te bereiken. Maar...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 32
BouwKennisBlog

Er heerst een tekort aan technisch geschoold personeel op alle niveaus in de bouw. Door de vergrijzing en afnemende instroom van nieuw personeel, is het belang van de kennis en kunde van huidige medewerkers alleen maar toegenomen. Dit probleem werd vorige...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 27
BouwKennisBlog

Na een aantal zware jaren, wordt 2015 naar verwachting het kanteljaar voor de bouwsector. Hoewel de utiliteitsbouw waarschijnlijk pas in 2016 weer aantrekt, zal de woningbouw zich in 2015 weer herstellen. In februari 2015 vindt de BouwBeurs weer plaats, d...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 19
BouwKennisBlog

Persoonlijk breng ik graag een bezoekje aan een vakbeurs. Met BouwKennis zijn wij er ook regelmatig te vinden. De toegankelijkheid, laagdrempeligheid en persoonlijke aandacht die zo kenmerkend zijn voor een beursbezoek, maken een beurs wat mij betreft de...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 18
BouwKennisBlog

Het jaar nadert zijn einde. Velen wagen zich rond deze tijd van het jaar aan een blik in de toekomst. 2018 is immers weer een nieuw jaar vol van nieuwe marketingplannen. Welke trends mag je niet missen om jouw contentmarketingstrategie in 2018 succesvol t...

Lees verder op BouwKennisBlog »

10 Facebook shares 10 5 Twitter shares 5 15
BouwKennisBlog

BouwKennis is na een periode van afwezigheid, de aankomende Bouwbeurs weer aanwezig met de stand ‘De Kennisfabrique’. Samen met vijf andere kennisleveranciers in de bouw, stichting S@les in de Bouw, NEN, Stichting ETIM Nederland, stichting STABU en US...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 14
BouwKennisBlog

Het is inmiddels wel tot iedereen doorgedrongen dat het traditionele businessmodel van de groothandel niet langer houdbaar is. Een aantal belangrijke ontwikkelingen hebben de manier waarop er wordt gehandeld voorgoed veranderd: de markt is transparanter g...

Lees verder op BouwKennisBlog »

8 Facebook shares 8 5 Twitter shares 5 13
BouwKennisBlog

Iedereen moet en zal tegenwoordig aan contentmarketing gaan doen. Ik kan het belang van ervan alleen maar beamen, al is het wel belangrijk om te realiseren dat je niet zo maar even aan contentmarketing kan gaan doen. Het in kaart brengen van buyer persona...

Lees verder op BouwKennisBlog »

7 Facebook shares 7 5 Twitter shares 5 12
BouwKennisBlog

Er zijn nogal wat prijzen te winnen. De Nederlandse Bouwprijs voor de bouw, de VSK Awards voor de installatiesector en de Effie en SpinAwards voor marketingconcepten. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook BouwKennis kan met de BouwKennis Marketing Jaarp...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 11
BouwKennisBlog