Elke marketeer die wel eens een online campagne heeft ingekocht, weet dat CPM nog steeds een veelgebruikt afrekenmodel is. Tegelijkertijd heeft de gemiddelde marketeer geen idee wat het juiste CPM-tarief is. De enige benchmark die er is, zijn de ratecards...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 418
Marketingfacts

Door de ontwikkeling van attributie krijgen adverteerders een steeds beter beeld van de totale toegevoegde waarde van elk kanaal en touchpoint. Attributie van Facebookadvertising blijft echter complex. Wat is nu de exacte rol van Facebook in de journey? E...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 148
Emerce

Digitale creatie is nog te vaak een restproduct van een ‘offline‘ concept. Wanneer je als adverteerder écht impact wilt maken over alle kanalen heen, dan zal dit moeten gaan veranderen!  ...

Lees verder op Emerce »

10 Facebook shares 10 8 Twitter shares 8 18
Emerce

Steeds vaker klinkt de vraag of we ons zorgen moeten maken om het nog immer groeiende socialmediagebruik. Er wordt echter met twee maten gemeten....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce