Door de ontwikkeling van attributie krijgen adverteerders een steeds beter beeld van de totale toegevoegde waarde van elk kanaal en touchpoint. Attributie van Facebookadvertising blijft echter complex. Wat is nu de exacte rol van Facebook in de journey? E...

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 148
Emerce

Digitale creatie is nog te vaak een restproduct van een ‘offline‘ concept. Wanneer je als adverteerder écht impact wilt maken over alle kanalen heen, dan zal dit moeten gaan veranderen!  ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce

In het buitenland heeft Google for Jobs zich al laten horen en sinds januari 2020 is Google for Jobs ook in Nederland de recruitmentmarkt flink door elkaar aan het schudden....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Steeds vaker klinkt de vraag of we ons zorgen moeten maken om het nog immer groeiende socialmediagebruik. Er wordt echter met twee maten gemeten....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Voor veel adverteerders is display advertising een black box. Met één druk op de knop alle campagnes inzien? Onmogelijk. Maar dat kan ook anders....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/