Dit jaar wordt contentmarketing jongvolwassen. De pubertijd, waarin met schromelijk zelfvertrouwen wordt geïnvesteerd in projecten zonder al te veel kennis en ervaring, is nu echt voorbij. Contentmarketinginitiatieven worden beter doordacht, krijgen meer...

Lees verder op Frankwatching »

348 Facebook shares 348 0 Twitter shares 0 827
Frankwatching

Ken je dat? Je luistert naar een presentatie of lezing waarvan je je achteraf eigenlijk niks meer kunt herinneren. Hoe komt dat toch? Heel eenvoudig: het verhaal doet je gevoelsmatig niets. Daarom is storytelling voor bedrijven van belang. Hoe kun je iem...

Lees verder op Frankwatching »

70 Facebook shares 70 0 Twitter shares 0 553
Frankwatching

Marketeers hebben als ultieme doel om het ‘WOW’-moment te creëren. Dat zijn momenten waarop mensen verrast zijn door een merk, omdat er in hun ogen iets bijzonders gebeurt. Bij marketing automation gaat het niet om een ‘WOW’-mome...

Lees verder op Frankwatching »

15 Facebook shares 15 0 Twitter shares 0 333
Frankwatching

Als contentmarketeers hebben we teveel gefocust op leadgeneratie. Contentmarketing-initiatieven worden veelal afgerekend op de conversie naar nieuwe klanten. Daardoor dreigt onze bestaande klant het kind van de rekening te worden. Bestaande klanten moet...

Lees verder op Frankwatching »

77 Facebook shares 77 0 Twitter shares 0 267
Frankwatching

Met de opkomst van marketing automation krijgen marketeers steeds meer te maken met leadscoring, ofwel het geautomatiseerd waarderen van een lead. Hoe werkt leadscoring, welke varianten zijn er en hoe gebruik je leadscoring in het commerciële proces? Dit...

Lees verder op Frankwatching »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 234
Frankwatching

Social media zijn uitgegroeid tot meest gebruikte content distributiekanalen binnen B2B content marketing. Zo leert het Content Marketing Institute ons in haar jaarlijkse onderzoek onder ruim 1.000......

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 131 Twitter shares 131 183
Frankwatching

Hoe kun je als MKB-bedrijf met beperkte middelen nog praktisch, onderscheidend en effectief aan de slag? Ik sprak met auteur Robert Rose, de inspirerende Chief Strategy Advisor van het CMI. Het gesprek met Robert leverde heldere antwoorden en inzichten op...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Wat is er toch aan de hand met zoekmachines? Vroeger was het leven nog zo overzichtelijk. Je zorgde dat je keywords op de juiste wijze terugkwamen in onder meer tekst, titel en header en bouwde trouw aan je PageRank. Maar marktleider Google wordt steeds s...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Frankwatching

Hoe kun je als B2B-marketeer nog scoren met content voor producten die weinig van elkaar verschillen? Of voor producten die zo saai zijn dat erover nadenken al slaapverwekkend is? Voor veel marketeers blijkt het een uitdaging te zijn om engaging content t...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/