Onlinemarketingbureau OMCollective komt op de proppen met haar eigen opleidingsprogramma. Bij het zogeheten ‘OMCollege’ kunnen bedrijven hun vaste of nieuwe medewerkers zich laten ontpoppen tot onlinemarketeers. Waarom CEO Michel De Baer dit...

Lees verder op Bloovi »

352 Facebook shares 352 24 Twitter shares 24 546
Bloovi

Een drone die boven je hoofd hangt, daar kijkt tegenwoordig niemand meer van op. Het aantal activiteiten groeit exponentieel, zowel voor professionele doeleinden als voor recreatief gebruik. In die mate dat zelfs de veiligheid van het luchtverkee...

Lees verder op Bloovi »

491 Facebook shares 491 32 Twitter shares 32 523
Bloovi

Je als ondernemer met volle overgave in een avontuur smijten. Je tijd niet 100, maar 200% kunnen wijden aan de kern, de groei van je onderneming - dat is iets waar elke ondernemer zich op zou moeten focussen. Vincent Vanden Borre, CEO van Emaille...

Lees verder op Bloovi »

351 Facebook shares 351 20 Twitter shares 20 469
Bloovi

Vergeleken met vroeger beschikken we in het huidige digitale tijdperk over een pak meer mogelijkheden om aan betere marketing te doen! En toch laten heel wat marketeers mooie kansen liggen. “Omdat het hen op dat vlak aan skills ontbreekt”, we...

Lees verder op Bloovi »

173 Facebook shares 173 43 Twitter shares 43 452
Bloovi

De reden waarom veel kmo’s de verkeerde klanten (prijskopers) aantrekken, is het ontbreken van een marketingplan en positionering. Die zijn nochtans noodzakelijk, willen ze op lange termijn kunnen overleven in een sterk concurrerende omgeving....

Lees verder op Bloovi »

435 Facebook shares 435 10 Twitter shares 10 445
Bloovi

Nog geen vijf jaar had de Gentse start-up Dropsolid nodig om door te groeien naar de scale-up fase waarin het zich vandaag bevindt. De grootste stroomversnelling kwam er in 2016, met als gevolg een flinke toename van het aantal medewerkers -intus...

Lees verder op Bloovi »

391 Facebook shares 391 45 Twitter shares 45 436
Bloovi

Met zijn bedrijf De Topondernemer coacht en traint Jarno De Smet zaakvoerders van kleine kmo’s om het maximale rendement uit hun onderneming te halen. “Je moet ervoor zorgen dat je bedrijf harder werkt voor jou dan dat jij voor het bedrijf we...

Lees verder op Bloovi »

392 Facebook shares 392 22 Twitter shares 22 414
Bloovi

Ooit al problemen gehad met het samenleggen voor een groepscadeau? De Gentse start-up Kadonation kent er alles van en wil soortgelijke problemen van de baan vegen. Het bedrijf bouwde een platform dat het samenleggen voor cadeau’s vergemakkelijk...

Lees verder op Bloovi »

272 Facebook shares 272 18 Twitter shares 18 400
Bloovi

Eenmaal live, krijgen veel websites weinig of geen software- en security-updates meer waardoor deze al snel gedateerd raken en ook hun beveiliging vaak te wensen overlaat. Voor overheidsinstellingen of bedrijven die meer dan één website overkoe...

Lees verder op Bloovi »

365 Facebook shares 365 13 Twitter shares 13 378
Bloovi

De tweede Digital Masters Academy van Bloovi Me en Google zit erop, en de organisatie blikt meer dan tevreden terug: meer dan 2000 studenten schreven zich in voor de tweede editie van het leertraject. Op de closing ceremony op 6 maart werden de 7...

Lees verder op Bloovi »

182 Facebook shares 182 26 Twitter shares 26 364
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/