In een tijdperk van transitie kan onze samenleving onmogelijk blijven stilstaan. Onder meer de komst van steeds evoluerende technologieën betekent dat bedrijven het over een compleet andere boeg moeten gooien als ze over een aantal jaar nog will...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Bloovi

Of je nu een smartphone wil verkopen of een ton staal, je moet in essentie dezelfde stappen volgen om je product aan de man of de vrouw te brengen. Jan Roel van Rhee bestudeerde honderden topverkopers, en bundelde hun succesrecepten in een nieuw...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Bloovi

In dit transformatieve tijdperk moeten bedrijven voortdurend naar nieuwe manieren zoeken om zichzelf op de kaart te zetten. De vierde industriële revolutie, ook wel Industry 4.0 genoemd, speelt daarin een onmiskenbare rol. “Het enige gevaar v...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Bloovi

Personeelsadministratie is doorgaans tijdrovend en zorgt ervoor dat medewerkers minder productief zijn. De Gentse start-up Officient bedacht daarom een slimme HR-tech oplossing, die zijn weg vindt naar steeds meer kmo’s. Het explosieve groeitr...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Bloovi

Wereldwijd schieten er dagelijks misschien wel honderd start-ups als paddestoelen uit de grond. Maar tegenwoordig zien we ook een golf van sociale ondernemers die impact willen koppelen aan winstbejag. Deze sociale biotech start-up tovert landbo...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Bloovi

Voor Brecht Kets van Play It Safe is ondernemerschap een bumpy ride. Een hindernissenparcours dat hij evenwel niet interpreteert als een obstakel, maar als … een spel. Een logische insteek, als je weet dat Play It Safe focust op game based lear...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Bloovi

Naast de ideale schoonzoon bestaat er misschien wel zoiets als de ideale ondernemer: hij is er vroeg bij, heeft visionaire ideeën, zoekt onrustig naar nieuwe markten en – in de woorden van Tom Boonen – hij durft te verliezen. Hoe deze Kempe...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Bloovi

In de online strijd om aandacht krijgen bedrijven het steeds lastiger om te worden opgemerkt. In een B2C-context is dat al geen evidentie, maar ook B2B-landschappen vragen zich af hoe ze potentiële kopers kunnen benaderen. Volgens Luc Vos, digit...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Bloovi

Hoe zoeken we vandaag naar een nieuwe job? Des goûts et des couleurs on ne discute pas, maar data vertelt ons gelukkig een objectiever verhaal. Daarom vroeg de vacaturesite Indeed aan 500 Belgen hoe zij vandaag tewerk gaan in hun zoektocht naar...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Bloovi

Weet jij precies hoeveel geld er in je onderneming binnenkomt en buitengaat, en hoeveel er overblijft om te investeren? Of wacht je gewoon het verdict van je accountant af tegen het einde van het jaar? Dat kan nochtans helemaal anders: met een fi...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/