Start-ups zijn er in overvloed , maar qua scale-ups is het Belgische landschap eerder schraal te noemen. Showpad -één van Europa’s snelst groeiende technologiebedrijven- dat in ons land qua groei in omzet en mensen zijn gelijke amper kent, he...

Lees verder op Bloovi »

709 Facebook shares 709 65 Twitter shares 65 485 LinkedIn shares 485 0 GooglePlus shares 0 1259
Bloovi

In 2016 zag Lansweeper zijn aantal werknemers verdubbelen, een huzarenstukje dat het bedrijf dit jaar nagenoeg nog eens overdeed. Straffer nog, de groei is zodanig sterk dat de zoektocht naar extra personeel onverminderd voortgaat. Met een jaarom...

Lees verder op Bloovi »

499 Facebook shares 499 23 Twitter shares 23 290 LinkedIn shares 290 0 GooglePlus shares 0 812
Bloovi

Gent staat al langer dan vandaag bekend als dé scale-up city van België. Verschillende start-ups ontwikkelden zich tot groeibedrijven van formaat, en heel wat incubatoren, co-working spaces zagen er al het levenslicht. Binnenkort opent ook acce...

Lees verder op Bloovi »

369 Facebook shares 369 38 Twitter shares 38 255 LinkedIn shares 255 1 GooglePlus shares 1 663
Bloovi

Frank Van Massenhove is wellicht de meest bekende overheidsmanager met een missie. Dankzij hem werd de FOD Sociale Zekerheid omgevormd tot dé organisatie waar ook veel privébedrijven inspiratie in zoeken en vinden. Tien jaar geleden werd hij ui...

Lees verder op Bloovi »

330 Facebook shares 330 44 Twitter shares 44 246 LinkedIn shares 246 2 GooglePlus shares 2 622
Bloovi

Een start-up op de juiste manier laten groeien is een hele uitdaging. Want hoe neem je de juiste mensen aan wanneer je nog geen personeelsbeleid hebt? Op welke manier krijg je potentiële klanten en investeerders mee in je innovatieve idee? En ho...

Lees verder op Bloovi »

429 Facebook shares 429 25 Twitter shares 25 138 LinkedIn shares 138 1 GooglePlus shares 1 593
Bloovi

Onlinemarketingbureau OMCollective komt op de proppen met haar eigen opleidingsprogramma. Bij het zogeheten ‘OMCollege’ kunnen bedrijven hun vaste of nieuwe medewerkers zich laten ontpoppen tot onlinemarketeers. Waarom CEO Michel De Baer dit...

Lees verder op Bloovi »

352 Facebook shares 352 24 Twitter shares 24 168 LinkedIn shares 168 2 GooglePlus shares 2 546
Bloovi

Het Belgische agency landschap kent misschien wel wat gevestigde waarden in digital: veel mobile app agentschappen zijn er niet. Eén van de bedrijfjes die wel tot het selecte kransje behoren, is het Oost-Vlaamse Next Apps. Het bedrijf kreeg vori...

Lees verder op Bloovi »

423 Facebook shares 423 14 Twitter shares 14 92 LinkedIn shares 92 2 GooglePlus shares 2 531
Bloovi

Je als ondernemer met volle overgave in een avontuur smijten. Je tijd niet 100, maar 200% kunnen wijden aan de kern, de groei van je onderneming - dat is iets waar elke ondernemer zich op zou moeten focussen. Vincent Vanden Borre, CEO van Emaille...

Lees verder op Bloovi »

351 Facebook shares 351 20 Twitter shares 20 96 LinkedIn shares 96 2 GooglePlus shares 2 469
Bloovi

De perfect converterende website, Karl Gilis streeft er elke dag naar voor zijn klanten. Inspirerende voorbeelden? Amazon en booking.com komen volgens hem aardig in de buurt. “Dat heel veel websites slecht converteren, is omdat ze te veel bezig...

Lees verder op Bloovi »

118 Facebook shares 118 30 Twitter shares 30 316 LinkedIn shares 316 0 GooglePlus shares 0 464
Bloovi

Vergeleken met vroeger beschikken we in het huidige digitale tijdperk over een pak meer mogelijkheden om aan betere marketing te doen! En toch laten heel wat marketeers mooie kansen liggen. “Omdat het hen op dat vlak aan skills ontbreekt”, we...

Lees verder op Bloovi »

173 Facebook shares 173 43 Twitter shares 43 234 LinkedIn shares 234 2 GooglePlus shares 2 452
Bloovi