Net als je denkt dat je de vindbaarheid van je website op de rit hebt, verandert Google de manier waarop hij naar content kijkt. Afgelopen jaren is de manier waarop gebruikers zoeken in Google sterk veranderd. Waar de zoeker eerst een term of...

Lees verder op One4Marketing »

4 Facebook shares 4 5 Twitter shares 5 9
One4Marketing

Na het lezen van mijn vorige blog weet je alles over pillar content en cluster content. Kriebelt het al om hierin door te pakken, dan is het tijd om direct aan de slag te gaan! Of toch niet? In deze blog behandel ik eerst een model dat je...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
One4Marketing

Met de jetlag nog in mijn lijf zit ik weer op mijn vertrouwde werkplek. Hetzelfde bureau, dezelfde stoel, dezelfde laptop en (gelukkig) dezelfde slapende kantoorhond naast me. Toch voelt het anders! En dat komt niet alleen door de jetlag ...

Lees verder op One4Marketing »

7 Facebook shares 7 1 Twitter shares 1 8
One4Marketing

Waarschijnlijk is jouw focus, net als bij de meeste organisaties, gericht op het binnenhalen van nieuwe klanten. Niet gek, want om je doelstellingen voor dit jaar te halen zijn er waarschijnlijk nieuwe klanten nodig. En daarnaast is het leuk o...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
One4Marketing

Laatst was ik nogal verdiept in het schrijven van een blog, toen er op de deur van ons kantoor geklopt werd. Met mijn hoofd nog bij mijn blog stond ik op en deed ik de deur open. En daar stond hij, in hoogst eigen persoon: Koning Willem-Alexan...

Lees verder op One4Marketing »

2 Facebook shares 2 3 Twitter shares 3 5
One4Marketing

Zoals je ongetwijfeld zelf ervaren hebt, kost het moeite om content te publiceren die ervoor zorgt dat je online gevonden wordt. Waar marketeers eerder vochten om ruimte voor hun advertenties, vechten ze nu met content om de aandacht van hun d...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
One4Marketing

Nu we volop gebruikmaken van apps, video’s, online verhalen en andere nieuwe ontwikkelingen, verdwijnt de e-mailnieuwsbrief als marketingmiddel soms wat uit het oog. Toch verschijnen er ook in jouw mailbox nog regelmatig nieuwsbrieven. E-mai...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
One4Marketing

Het belang van pillar content pagina’s en cluster content hoef ik je vast niet meer uit te leggen. (En zo wel, dan is het tijd om je even in te lezen in dit onderwerp ...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
One4Marketing

Na hard werken staat er eindelijk een website voor jouw bedrijf online. Het koste je een aantal avonden overwerken, zwoegen voor teksten die duidelijk maken wat jouw bedrijf doet en discussiëren om overeenstemming te krijgen wat betreft het d...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 2 Twitter shares 2 3
One4Marketing

Na hard werken staat er eindelijk een website voor jouw bedrijf online. Het koste je een aantal avonden overwerken, zwoegen voor teksten die duidelijk maken wat jouw bedrijf doet en discussiëren om overeenstemming te krijgen wat betreft het d...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
One4Marketing