Het belang van pillar content pagina’s en cluster content hoef ik je vast niet meer uit te leggen. (En zo wel, dan is het tijd om je even in te lezen in dit onderwerp ...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
One4Marketing

Nu we volop gebruikmaken van apps, video’s, online verhalen en andere nieuwe ontwikkelingen, verdwijnt de e-mailnieuwsbrief als marketingmiddel soms wat uit het oog. Toch verschijnen er ook in jouw mailbox nog regelmatig nieuwsbrieven. E-mai...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
One4Marketing

Na het lezen van mijn vorige blog weet je alles over pillar content en cluster content. Kriebelt het al om hierin door te pakken, dan is het tijd om direct aan de slag te gaan! Of toch niet? In deze blog behandel ik eerst een model dat je...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
One4Marketing

Net als je denkt dat je de vindbaarheid van je website op de rit hebt, verandert Google de manier waarop hij naar content kijkt. Afgelopen jaren is de manier waarop gebruikers zoeken in Google sterk veranderd. Waar de zoeker eerst een term of...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
One4Marketing

Zoals je ongetwijfeld zelf ervaren hebt, kost het moeite om content te publiceren die ervoor zorgt dat je online gevonden wordt. Waar marketeers eerder vochten om ruimte voor hun advertenties, vechten ze nu met content om de aandacht van hun d...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
One4Marketing