Alles wat Linda de Mol aanraakt lijkt te veranderen in goud. Het merk LINDA. is met de komst van LINDA.tv uitgegroeid tot een succesvol crossmediabedrijf. Na zeven maanden kent de dienst al 163.000 abonnees en ruim 28 miljoen views. Wat kunnen contentmark...

Lees verder op Marketingfacts »

337 Facebook shares 337 0 Twitter shares 0 1431
Marketingfacts

We gaan even terug naar mei 2013. Ik interviewde Diederik Broekhuizen over hoe kleine ondernemers social media succesvol inzetten. Hij noemde onder andere Schorem Haarsnijder en Barbier.  Diederik was vooral enthousiast over hoe hun Facebookpagi...

Lees verder op Marketingfacts »

775 Facebook shares 775 0 Twitter shares 0 1172
Marketingfacts

KLM is sinds jaar en dag hét schoolvoorbeeld van een merk dat blijft innoveren op sociale media. Ook dit jaar vielen ze weer in de prijzen tijdens de SpinAwards. De serie KLM Cockpit Tales, acht video’s over het mysterie achter de deuren van de co...

Lees verder op Marketingfacts »

228 Facebook shares 228 0 Twitter shares 0 943
Marketingfacts

Tijdens het Content Marketing Fast Forward [CMFF] event op 17 mei werd het nog maar eens gezegd: de meeste content die we maken is crap. Maar liefst 90 procent van alle content die wordt gemaakt kan direct de prullenbak in. Het is niet eens heel slec...

Lees verder op Marketingfacts »

64 Facebook shares 64 0 Twitter shares 0 633
Marketingfacts

Merken die consumenten in het hart raken, krijgen een plek in het hoofd. Een emotionele boodschap wordt beter gezien, gelezen, geloofd én onthouden en is een goede basis om een relatie met een merk op te bouwen of te behouden. Consumenten worden overspoe...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 597
Marketingfacts

Geavanceerde tools maken het leven van een marketeer of communicatieprofessional een stuk gemakkelijker. Urenlang cijfers copy-pasten in Excel is verleden tijd, want met de juiste tooling heb je direct realtime inzicht in de prestaties van je social media...

Lees verder op Marketingfacts »

129 Facebook shares 129 1 Twitter shares 1 575
Marketingfacts

Van “we gaan iets doen met social media” naar “we gaan iets doen met content”. Dit jaar staat content hoog op de marketingagenda. Reden genoeg voor Klaas Weima (Energize) en Cor Hospes (adviseur, auteur en contentmaker) om tijdens een ontbijtsessi...

Lees verder op Marketingfacts »

89 Facebook shares 89 0 Twitter shares 0 500
Marketingfacts

Soms gebeurt er iets waardoor een organisatie social media en contentmarketing ineens volledig omarmt. Bij NOS op 3 was dat de beslissing van de NPO afgelopen juni om te stoppen met de reguliere tv-uitzending. “We bereikten onze doelgroep niet met tv, m...

Lees verder op Marketingfacts »

71 Facebook shares 71 0 Twitter shares 0 396
Marketingfacts

Welk bedrijf doet niet ‘iets met contentmarketing’? Ik ken ze niet. Iedereen is super sociaal want alle sociale bedrijfskanalen zijn opgezet en ingevuld. Contentmarketing is belegd bij de afdeling social media en digital media agencies draaien ov...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 38 Twitter shares 38 178
Marketingfacts

Ze is nu nog director content en social media bij DDB EMEA, maar start na haar verlof als zelfstandig strategisch consultant. Ze werkt(e) voor McDonald’s, Heineken en Seat, was jurylid voor de Social & Influencer Cannes Lions en 'gets...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/