Alles wat Linda de Mol aanraakt lijkt te veranderen in goud. Het merk LINDA. is met de komst van LINDA.tv uitgegroeid tot een succesvol crossmediabedrijf. Na zeven maanden kent de dienst al 163.000 abonnees en ruim 28 miljoen views. Wat kunnen contentmark...

Lees verder op Marketingfacts »

337 Facebook shares 337 0 Twitter shares 0 1431
Marketingfacts

KLM is sinds jaar en dag hét schoolvoorbeeld van een merk dat blijft innoveren op sociale media. Ook dit jaar vielen ze weer in de prijzen tijdens de SpinAwards. De serie KLM Cockpit Tales, acht video’s over het mysterie achter de deuren van de co...

Lees verder op Marketingfacts »

228 Facebook shares 228 0 Twitter shares 0 943
Marketingfacts

Geavanceerde tools maken het leven van een marketeer of communicatieprofessional een stuk gemakkelijker. Urenlang cijfers copy-pasten in Excel is verleden tijd, want met de juiste tooling heb je direct realtime inzicht in de prestaties van je social media...

Lees verder op Marketingfacts »

129 Facebook shares 129 1 Twitter shares 1 575
Marketingfacts

Van “we gaan iets doen met social media” naar “we gaan iets doen met content”. Dit jaar staat content hoog op de marketingagenda. Reden genoeg voor Klaas Weima (Energize) en Cor Hospes (adviseur, auteur en contentmaker) om tijdens een ontbijtsessi...

Lees verder op Marketingfacts »

89 Facebook shares 89 0 Twitter shares 0 500
Marketingfacts

Welk bedrijf doet niet ‘iets met contentmarketing’? Ik ken ze niet. Iedereen is super sociaal want alle sociale bedrijfskanalen zijn opgezet en ingevuld. Contentmarketing is belegd bij de afdeling social media en digital media agencies draaien ov...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 38 Twitter shares 38 178
Marketingfacts

‘Hoe krijg ik meer volgers op mijn Instagram?’ is de meestgestelde vraag van bedrijven aan social media expert Joyce Nafzger. Hoewel hier geen eenvoudig antwoord op is te geven, zijn er wel succesformules die merken kunnen gebruiken om meer uit Instag...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

Ze promoveerde in 2012 cum laude als communicatiewetenschapper aan de Universiteit van Amsterdam, maar ontdekte dat de wetenschap soms wel érg ver afstaat van het bedrijfsleven. Een gapend gat, waar ze besloot met beide benen in te springen. Lotte Willem...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/