“Ja joh, doe het anders gewoon zelf.” Ik kan niet ontkennen: het is weleens door mijn hoofd geschoten als ik een flinke bak feedback van een klant of interviewkandidaat ontving op mijn werk. Kritiek komt soms hard aan. Gelukkig is incasseren iets dat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Frankwatching

Hoe vertalen bedrijven hun maatschappelijke missie naar aansprekende content? En welke communicatie-uitdagingen komen zij onderweg tegen? In deze aflevering van de serie ‘Betekenisvolle Business’: Jouri Schoemaker van online supermarkt Pieter Pot....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Een lange lap tekst of kort en bondig? De woorden zeggen het al: ‘een lange lap’ klinkt saai, terwijl ‘kort en bondig’ vlot overkomt. Maar betekent dat dat je lange teksten dan áltijd moet vermijden? Wat mij betreft niet. Je moet alleen weten hoe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Hoe vertalen bedrijven hun maatschappelijke missie naar aansprekende content? En welke communicatie-uitdagingen komen zij daarbij tegen? In deze aflevering van de serie ‘Betekenisvolle Business’: Ine Stultjens, hoofd marketing en communicatie bij bedd...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Ik schrijf regelmatig over saaie onderwerpen. Van het nieuwe pensioenstelsel tot het eigenrisicodragerschap voor de WGA (say what?). Of ik mijn opdrachtgevers hiermee beledig? Ik denk het niet. Zij weten ook wel dat die onderwerpen niet zo sappig zijn. To...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/