De zomervakantie is begonnen (of in zicht). Dat betekent dat veel mensen op vakantie gaan. Voor marketeers is dat altijd een uitdagende periode. Meer mensen op vakantie betekent minder (online) interactie op de marketingkanalen. Dit leidt uiteraard ook to...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Alle geweldige content begint met een gedocumenteerde contentstrategie. Toch gebeurt het maar al te vaak dat bedrijven de planningsfasen overslaan en meteen beginnen met het maken van content. Dit kan een mager effect opwekken, maar vaak leidt het tot con...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Is er iets wat de meeste mensen niet begrijpen over je branche, maar waarvan je zou willen dat ze wel over deze kennis beschikken? Heb jij een uitstekende manier om dit uit te leggen? Dan is thought leadership-gedreven PR misschien iets voor jou. Thought...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Thought leadership-content is de meest effectieve benadering van contentmarketing, mits je het op de juiste manier toepast. Want er is vaak een misinterpretatie over wat thought leadership nou eigenlijk is. Jammer, want door er met je content op te focuss...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/