De zomervakantie is begonnen (of in zicht). Dat betekent dat veel mensen op vakantie gaan. Voor marketeers is dat altijd een uitdagende periode. Meer mensen op vakantie betekent minder (online) interactie op de marketingkanalen. Dit leidt uiteraard ook to...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Alle geweldige content begint met een gedocumenteerde contentstrategie. Toch gebeurt het maar al te vaak dat bedrijven de planningsfasen overslaan en meteen beginnen met het maken van content. Dit kan een mager effect opwekken, maar vaak leidt het tot con...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Is er iets wat de meeste mensen niet begrijpen over je branche, maar waarvan je zou willen dat ze wel over deze kennis beschikken? Heb jij een uitstekende manier om dit uit te leggen? Dan is thought leadership-gedreven PR misschien iets voor jou. Thought...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Thought leadership-content is de meest effectieve benadering van contentmarketing, mits je het op de juiste manier toepast. Want er is vaak een misinterpretatie over wat thought leadership nou eigenlijk is. Jammer, want door er met je content op te focuss...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching

Het tot stand brengen van een sterke thought leadership positie is een belangrijk aandachtspunt geworden in de B2B wereld. Toch is academisch onderzoek naar het belang van thought leadership in B2B nog niet zo wijd verbreid. In dit artikel bespreek ik twe...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Misschien heb je weleens iets gehoord over het begrip ‘newsjacking’. Newsjacking is een tactiek die vaak wordt gebruikt in PR. Het kan riskant zijn maar ook veel opleveren voor je organisatie als je het op de juiste manier aanpakt. In dit arti...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Een goede contentstrategie bij B2B vereist content die écht interessant en onderscheidend is, maar ook goede verspreiding en een consistente aanpak....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Vaak merk ik dat er  verwarring is over thought leadership: wat het is en wat kun je ermee? Als je thought leadership effectief toepast kun je een forse voorsprong kunt behalen op je concurrenten. In dit artikel leg ik je uit wat thought leadership e...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Over het algemeen lijkt B2B public relations veel op B2C public relations. Maar er zijn ook veel verschillen die handig zijn om te weten. In dit artikel vertel ik je over deze verschillen en hoe je een goede B2B PR-strategie kunt opzetten en implementeren...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Thought leadership kan een effectief hulpmiddel zijn voor je B2B-organisatie. Om thought leadership succesvol te implementeren is het van belang dat de hele organisatie dit proces begrijpt. Aan de hand van de 6 fasen uit the leading thought leadershi...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/