Jaar: 2007. Tijd: 9.00 uur. Wat: Lancering nieuwe website. Aandacht pers: 0 (nul). Het boek ‘Scoren met free publicity’ dat ik mocht recenseren was voor mij een feest der herkenning, een......

Lees verder op Frankwatching »

49 Facebook shares 49 0 Twitter shares 0 83
Frankwatching

Omzet: de meest listige term door bedrijven en pr-mensen om te verhullen hoe het echt gaat bij een bedrijf. Ronkende persberichten waarin wordt gerept over torenhoge omzetten vinden steeds makkelijker hun weg in de media, zonder dat er verder wordt gekeke...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Marketingfacts

Terugblikken en voorspellen, het hoort bij het einde van het jaar. We kijken terug op de voorspellingen van afgelopen jaar: wat is er uitgekomen, wat niet? Hoe is het dit jaar gegaan qua marketing, retail en e-commerce van verschillende merken? Deel een!...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Terugblikken en voorspellen, het hoort bij het einde van het jaar. We kijken terug op de voorspellingen van afgelopen jaar: wat is er uitgekomen, wat niet? Hoe is het dit jaar gegaan qua marketing, retail en e-commerce van verschillende merken? Deel twee!...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/