Een leven lang leren is haalbaar voor iedereen. Of je nu consument, professional, werknemer, docent of student bent. Online leren neemt een enorme vlucht. Waar liggen de kansen om een leerproduct of -dienst toe te voegen aan jouw portfolio? Biedt onlin...

Lees verder op Frankwatching »

119 Facebook shares 119 0 Twitter shares 0 646
Frankwatching

Customer Relationship Management (CRM) is al een tijdje bij ons: als specialisme, als marketingstrategie en soms als benaming voor specifieke software-oplossingen. De term wordt hierdoor op veel verschillende manieren gebruikt en misbruikt. Onafhankelijk...

Lees verder op Frankwatching »

46 Facebook shares 46 0 Twitter shares 0 518
Frankwatching

Column – De digitale wervelwind van de afgelopen decennia heeft het marketing-vak drastisch veranderd. De superspecialist lijkt de meer generalistische marketeer te verdringen. Is dit een logische en terechte ontwikkeling? Of wordt het tijd om de ma...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 79 Twitter shares 79 79
Frankwatching

Bij de meeste MKB-bedrijven staat marketing niet hoog op de prioriteitenlijst, waardoor zij groeikansen laten liggen. De sportschool en het plaatselijke fietsverhuurbedrijf doen doorgaans weinig aan ‘productinnovatie’ en beperken hun marktbewerking va...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 65 Twitter shares 65 65
Frankwatching

Inmiddels twee decennia geleden introduceerden Joseph Pine en James Gilmore het begrip experience economy. In de visie van deze auteurs zouden bedrijven opschuiven van het aanbieden van producten of services naar het creëren van memorable experiences. Da...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 45 Twitter shares 45 45
Frankwatching

Je zou maar marketing-directeur zijn anno 2017. En een antwoord moeten vinden op een tsunami aan veranderingen: veranderend koopgedrag van een steeds kritischer consument, concurrentie door vergaande globalisering, de verwoestende kracht van digitaliserin...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 36
Frankwatching

Hoe ontwikkel je een klantreis die optimaal aansluit op de behoefte van je doelgroep? In onze dynamische en (steeds meer) digitale wereld is dit geen eenvoudige opgave. Met deze 4 stappen kom je steeds dichterbij de (bijna) perfecte klantreis. Wat hierbij...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 33 Twitter shares 33 33
Frankwatching

Onze wereld digitaliseert en we leven meer en meer in ‘online ruimtes’ zoals social media, websites, apps en Netflix. Ondanks, of misschien wel juist door, de steeds verdergaande digitalisering van onze werkelijkheid ontstaat behoefte aan fysieke ruim...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

Startups zijn de motor van onze digitaletransformatie-economie. Maar wel een motor die vaak hapert. De meeste startups gaan namelijk vroegtijdig ter ziele, waardoor venture capitalists hun geïnvesteerde kapitaal nooit meer terugzien. Waar ligt dat preci...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Online marketing bestaat uit een enorm aantal disciplines. Wil je houvast en je strategie coherent aanpakken? Doorloop dan deze essentiële fases: Prepare, Run en Optimize. Digitale marketing in de breedte Over bijna elk micro-onderwerp binnen het (online...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/