Een gemiddelde Nederlander van 30 jaar kent ongeveer vierhonderd mensen. Die vierhonderd mensen kennen er ook weer vierhonderd. Oftewel, 400 x 400: dat zijn er een heleboel! De kans dat iemand in de tweede laag van je netwerk iets voor jou kan betekenen,...

Lees verder op Frankwatching »

154 Facebook shares 154 0 Twitter shares 0 1585
Frankwatching

“Passion, positive thinking en values: onderzoek ze, leef ze, draag ze uit. Dat zorgt ervoor dat je gelukkig, succesvol en nog veel meer wordt.” Simon Sinek, Steve Jobs, Anthony Robbins, Stephen Covey en vele anderen vertellen dit vanuit hun e...

Lees verder op Frankwatching »

270 Facebook shares 270 0 Twitter shares 0 1018
Frankwatching

De wereld waarin wij leven en zaken doen, verandert snel. En als je niet mee verandert, verlies je de aansluiting. Werk dus aan je digitale reputatie. De Social Selling Index (SSI) van LinkedIn kan hierbij helpen. Hoe het werkt en waarom je er gebruik van...

Lees verder op Frankwatching »

95 Facebook shares 95 0 Twitter shares 0 909
Frankwatching

Marketing heeft vele doeleinden en één van de belangrijkste is; je bedrijf of organisatie in deze tijd te doen onderscheiden van je competitie. Met een marketingstrategie wil je het juiste beeld (imago) creëren bij de... The post 5 redenen om marketing...

Lees verder op Marketingmed »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 7
Marketingmed

Succesvol solliciteren begint met je motivatiebrief. De eerste keer dat je ‘ze’ op de hoogte stelt van jouw bestaan. Je ontmoet daardoor mensen die je nog niet kent, en zij kennen jou ook niet. Voordat we naar binnen gaan voor het eerste gesp...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/