Het begrip content kennen we, maar assets nog niet altijd. Toch kan het denken in assets efficiëntie en gemak opleveren bij het maken van marketingcontent. Slimmer produceren kan veel tijd en geld besparen! Als een productiestrategie vooraf goe...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Steeds vaker staan adverteerders zelf aan het roer van de productie van marketingcampagnes in plaats van het reclamebureau. Met meerdere bureaus en disciplines een consistente campagne maken vergt echter veel aandacht en energie. Het aansturen van meerder...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Hoe je met een andere aanpak makkelijker, beter en gestructureerder je content kan produceren. En ondertussen ook nog eens gedoe en budget bespaart....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

Een marketingcampagne (laten) maken voor een merk is een hele verantwoordelijkheid, zeker als alle collega’s een mening hebben over de wijze waarop dat moet gebeuren. Productie van marketingcontent is immers een #feestje. Dat moet het zeker blijven, maa...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

De keuze voor in-housing, en daarmee ownership, bepaalt in grote mate de manier van samenwerken met reclame-/mediabureaus en productiepartijen. Duidelijk is dat ‘de stille aardverschuiving’ in onze industrie steeds frequenter aan het licht brengt dat...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/