Mensen zijn zich door de coronacrisis bewuster geworden van de manier waarop we ons tot elkaar en tot de natuur verhouden. Ze verwachten van bedrijven dat die hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. Maar liefst zeven op de tien consumenten v...
Lees verder op Marketingfacts »

0

16
16 Vr 10 juli 2020 - 13:01Bart BrüggenwirthMarketingfactsHet kan natuurlijk niet uitblijven dat bedrijven zoals de vier techreuzen Amazon, Google, Facebook en Apple ter verantwoording worden geroepen over hun machtspositie en rol in de samenleving. Steeds duidelijker wordt ook dat bedrijven ook een maatschappel...
Lees verder op Marketingfacts »

0

11
11 Za 01 augustus 2020 - 08:08Bart BrüggenwirthMarketingfactsHet wordt spannend! Steeds meer bedrijven profileren zich met duurzaamheid. In ieder reclameblok komen voorbeelden voorbij van bedrijven als IKEA, Campina, H&M, Vattenfall en a.s.r.. Webwinkels als Bol.com en Zalando labellen duurzame producten. Maar...
Lees verder op Marketingfacts »

0

9
9 Do 06 mei 2021 - 09:09Bart BrüggenwirthMarketingfactsAls je het de consument vraagt, dan wil die niet terug, maar vooruit. Uit onderzoek blijkt dat in Nederland bijna acht van de tien mensen willen dat de wereld wezenlijk verandert en duurzamer en gelijkwaardiger wordt in plaats van terug te...
Lees verder op Marketingfacts »

0

7
7 Ma 04 januari 2021 - 10:10Bart BrüggenwirthMarketingfactsCommuniceren over duurzaamheid van je merk ligt gevoelig. Ruim de helft van de consumenten heeft meer vertrouwen in een merk als het laat zien dat het een positieve maatschappelijke impact heeft, aldus onderzoek van MarketResponse, b-open en IVR...
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
0 Ma 09 mei 2022 - 05:05Bart BrüggenwirthMarketingfacts