Mensen zijn zich door de coronacrisis bewuster geworden van de manier waarop we ons tot elkaar en tot de natuur verhouden. Ze verwachten van bedrijven dat die hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. Maar liefst zeven op de tien consumenten v...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Het kan natuurlijk niet uitblijven dat bedrijven zoals de vier techreuzen Amazon, Google, Facebook en Apple ter verantwoording worden geroepen over hun machtspositie en rol in de samenleving. Steeds duidelijker wordt ook dat bedrijven ook een maatschappel...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Het wordt spannend! Steeds meer bedrijven profileren zich met duurzaamheid. In ieder reclameblok komen voorbeelden voorbij van bedrijven als IKEA, Campina, H&M, Vattenfall en a.s.r.. Webwinkels als Bol.com en Zalando labellen duurzame producten. Maar...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Als je het de consument vraagt, dan wil die niet terug, maar vooruit. Uit onderzoek blijkt dat in Nederland bijna acht van de tien mensen willen dat de wereld wezenlijk verandert en duurzamer en gelijkwaardiger wordt in plaats van terug te...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/