Komt de titel je bekend voor? Dat is heel goed mogelijk, want de meeste marketeers vinden personalisatie in e-mailmarketing erg belangrijk. Het is er in vele soorten en maten. De meest bekende is, zoals in de titel te lezen, het gebruik van de naam (voorn...

Lees verder op Frankwatching »

60 Facebook shares 60 0 Twitter shares 0 296
Frankwatching

Nieuwsbrieven versturen waar je abonnees blij van worden, dat wil iedere organisatie toch? Ondanks deze ambities, zijn er nog organisaties die bij het opstellen van een nieuwsbrief niet genoeg denken aan wat de abonnee wil lezen. Herken jij dit? Dan is he...

Lees verder op Frankwatching »

10 Facebook shares 10 42 Twitter shares 42 52
Frankwatching

Hoe staat e-mailmarketing in Nederland ervoor? En in jouw branche? De Nationale E-mail Benchmark is uit. Dat betekent: veel inzicht, veel cijfers, en een duidelijk beeld van waar de kansen liggen. Dit jaar zijn er voor de benchmark 4,7 miljard e-mails uit...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 43 Twitter shares 43 47
Frankwatching

Hoe is het gesteld met e-mailmarketing in Nederland? Het is juni en dat houdt in: de DDMA Nationale E-mail Benchmark is weer verschenen! In dit artikel nemen we je mee in de resultaten van dit jaar en onze zoektocht naar mogelijke verklaringen voor trends...

Lees verder op Frankwatching »

5 Facebook shares 5 32 Twitter shares 32 37
Frankwatching