Het meten van socialmediaresultaten is van belang om de waarde van social media voor organisaties zichtbaar te maken. Maar aan de hand van welke stappen kan een organisatie het beste starten met het effectief meetbaar maken van de resultaten? Dit artikel...

Lees verder op Marketingfacts »

20 Facebook shares 20 9 Twitter shares 9 186
Marketingfacts

De spreker die gisteren Content Marketing World mocht openen, was Andrew Davis, oprichter van Monumental Shift. Hij deelt als professioneel spreker wereldwijd zijn visie op de veranderende wereld als gevolg van technologie en nieuwe media. De ti...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 90
Marketingfacts

Een groot deel van de Nederlandse organisaties laat de waarde en potentie van social media nog grotendeels onbenut. Hoewel bedrijven het belang van social media onderstrepen, zetten zij social media op dit moment hoofdzakelijk in voor 'zendgerichte-d...

Lees verder op Marketingfacts »

23 Facebook shares 23 38 Twitter shares 38 61
Marketingfacts

Een groot deel van de Nederlandse organisaties laat de waarde en potentie van social media nog grotendeels onbenut. Hoewel bedrijven het belang van social media onderstrepen, zetten zij social media op dit moment hoofdzakelijk in voor 'zendgerichte-d...

Lees verder op Marketingfacts »

23 Facebook shares 23 31 Twitter shares 31 54
Marketingfacts

Acties via social media zijn er dagelijks en werken goed om gebruikers op een platform iets te laten doen. Het activeert en betrekt gebruikers en zorgt voor meer zichtbaarheid van een merk. "Sharing is caring" is iets wat iemand al snel roept bij het plaa...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 40
Marketingfacts

De grootste conferentie over contentmarketing, Content Marketing World, heeft niet alleen keynotes en parallelle sessies maar ook langere workshops geprogrammeerd. Tony Zambito is de bedenker van het 'buyer persona' en ontwikkelaar van de buyer persona-me...

Lees verder op Marketingfacts »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 30
Marketingfacts

De Britse krant The Guardian had het dit jaar over de verschuiving van big data naar small data. Waarbij het in mijn optiek met name draait om het tot leven laten komen van data en data daadwerkelijk relevante informatie op gaat leveren voor bedrijven (en...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 10
Marketingfacts