Danielle Krekels is een geboren ondernemer. Ze studeerde geschiedenis, maar het leven maakte vreemde bochten en ze werd uiteindelijk talentenexpert. Aan het begin van haar carrière startte ze een selectiebureau voor ingenieurs. Ze vond het belangr...

Lees verder op Bloovi »

333 Facebook shares 333 27 Twitter shares 27 360
Bloovi

Eind maart gaan twintig CEO's en ondernemers met elkaar op de vuist. Gelukkig is dat wel voor het goede doel. Ze nemen namelijk de bokshandschoen op ten voordele van vzw Stop Darmkanker. Twaalf weken lang ondergaan ze een intensief trainingsprogram...

Lees verder op Bloovi »

218 Facebook shares 218 11 Twitter shares 11 229
Bloovi

Werknemers moeten alsmaar langer werken in een steeds complexere arbeidsomgeving. Het is steeds moeilijker om het succes van nieuwe producten en diensten in te schatten of om zicht te hebben op wat de concurrentie doet. Er is meer onzekerheid. Het...

Lees verder op Bloovi »

54 Facebook shares 54 20 Twitter shares 20 74
Bloovi

Het kan moeilijk zijn om te weten wat je nu precies wil doen in je leven. Wat zijn je passies en waar besteed je met plezier tijd aan? Hieronder zijn alvast tien vragen die je op weg kunnen helpen! 10 vragen die je helpen om te ontdekken wat je nu...

Lees verder op Bloovi »

30 Facebook shares 30 17 Twitter shares 17 47
Bloovi

De smartphone is alomtegenwoordig. De digitale evoluties van de laatste twintig jaar zijn niet meer weg te denken. Besteedt de gemiddelde Vlaming te veel tijd gekluisterd aan zijn of haar scherm? Imec organiseert jaarlijks een Digimeter-test waarin...

Lees verder op Bloovi »

30 Facebook shares 30 16 Twitter shares 16 46
Bloovi

Coworking spaces ontstonden ongeveer tien jaar geleden. Oorspronkelijk waren de kantoren bedoeld om een betaalbare werkomgeving aan te bieden aan start-ups en freelancers, omdat zij zich meestal geen vaste kantoren kunnen veroorloven en vaak colleg...

Lees verder op Bloovi »

21 Facebook shares 21 13 Twitter shares 13 34
Bloovi

Leid je een bedrijf? En wil je op lange termijn succes boeken? De beste leiders begrijpen dat succes geen momentopname is, maar een proces. De grootste leiders snappen dat succes iets is dat komt met tijd en langdurige inspanning. Om succes te boe...

Lees verder op Bloovi »

24 Facebook shares 24 10 Twitter shares 10 34
Bloovi

Vergaderingen: veel werknemers reageren niet bepaald dolenthousiast als ze het woord horen. Ze vinden het slaapverwekkend of ronduit saai. Ze ergeren zich aan bepaalde collega's of aan het feit dat de vergaderingen altijd uitlopen. Productiever ver...

Lees verder op Bloovi »

22 Facebook shares 22 10 Twitter shares 10 32
Bloovi

Een call-to-action is een frequent gebruikte term in de marketing en verkoop. Het verwijst naar een korte boodschap die als doel heeft om een respons of verkoop te genereren. Welke actie wil je dat de bezoekers van je site ondernemen: zich inschr...

Lees verder op Bloovi »

8 Facebook shares 8 22 Twitter shares 22 30
Bloovi

De Belgische marketing expert Karl Gilis wordt wereldwijd als een van de beste sprekers op het vlak van conversie marketing gezien. Onlangs spraken we hem op Conversion Day en vroegen naar zijn mening over hete hangijzers binnen online marketing. D...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Bloovi