Mobiel creëert dagelijks 30 miljard momenten voor adverteerders. Dit is dan ook het strijdtoneel waar bedrijven hun klanten zullen aantrekken, bedienen en behouden. Volgens eMarketer wordt mobiel dit jaar het grootste reclamemedium van de VS, met me...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 20 Twitter shares 20 23
Marketingfacts

Eén van de nieuwe marketingkanalen met veel potentie voor elke Facebook- of CRM-marketeer is Messenger. Waarom? Behalve de meer dan 2 miljard gebruikers, zijn er use cases die zich al duidelijk hebben bewezen in de praktijk....

Lees verder op Emerce »

13 Facebook shares 13 8 Twitter shares 8 21
Emerce

Mobiel creëert dagelijks 30 miljard contactmomenten voor adverteerders. Dit is hét strijdtoneel waar bedrijven hun klanten zullen aantrekken, bedienen en behouden. Hoe kunnen bedrijven concurrerend blijven en superieure klantervaringen leveren? Messeng...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 7 Twitter shares 7 8
Emerce

Messaging apps bieden bedrijven de kans om direct met klanten in contact te treden via een kanaal dat de klant aanspreekt. Het levert daardoor een veel hogere engagement op dan e-mailmarketing. In deel twee van deze uitgebreide, gids leg ik alle ins &...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 7
Emerce

Op Facebook Messenger zijn 300,000 bots actief.  Messaging apps zijn immens populair onder consumenten en slimme speakers zijn tegenwoordig goed voor twee miljard dollar in jaarlijkse sales. Maar hoe creëer je met een bot waarde voor je klanten ? ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce