Bob Dylan zong het in de jaren zestig om de toen ophanden zijnde maatschappelijke veranderingen te verwoorden: "People get ready, there' a train a-coming, you don't need no baggage, you just get on board." De artificial-intelligencetrein is ook...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 114
Marketingfacts

"Soon we won't program computers. We'll train them like dogs". Dat is de headline van een artikel in Wired eerder dit jaar. In dat artikel geeft de auteur, Jason Tanz, treffend weer dat we bij een nieuwe technologische revolutie zijn aanbeland....

Lees verder op Marketingfacts »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 112
Marketingfacts

Als een groot fan van de tv-serie 'Homeland' heb ik de berichtgeving over de vermeende Amerikaanse verkiezingsfraude op de voet gevolgd. Alle ingrediënten die ook maken dat ik zo graag naar 'Homeland' kijk, zijn daarin aanwezig: een controversi...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 29 Twitter shares 29 31
Marketingfacts

Volgens IBM bestaat ongeveer 90 procent van alle aanwezige data bij organisaties uit Dark Data. Deze dark data bevat een schat aan informatie die gebruikt kan worden om de customer experience te verbeteren. Door de grote vooruitgang die tekstanalyse-...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 20 Twitter shares 20 22
Marketingfacts